Koti Uutisia Viikon kappale: Goatmoon – And the Tears of Our Fatherland Fell

Viikon kappale: Goatmoon – And the Tears of Our Fatherland Fell

14

Tällä viikolla esitetään kotimaisen blackmetaljyrä Goatmoonin erilaisempaa tyyliä. Kyseessä on täysin akustinen ja instrumentaali kappale. Tämä luultavasti iskee neofolkin ystäville, ja tuntuu, että se onkin halutuinta genremusiikkia Viikon kappale -osioon.

Kyseinen kappale on yhtyeen albumilla Tahdon Riemuvoitto, jonka on julkaissut kotimainen Werewolf Records vuonna 2013.

Kansallinen Vastarinta julkaisee viikon kappaleen aina loppuviikosta. Kappaleet eivät ole poliittisia kannanottoja, eikä Vastarintaliike välttämättä allekirjoita kaikkia kappaleissa esitettyjä näkemyksiä.

14 KOMMENTIT

  1. Loistava! Wanha pakana lähes liikuttui ja poikanikin totesi, jotta “tosi hyvä!” Nuorissa on tulevaisuus.

  2. On tämä musiikillisesti ihan jees, parempaa kuin metalli ehdottomasti, ja herkkyyttäkin löytyy, mutta nytkin ihme satanistinen viba symboleja myöten. Saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä kansallismielisyyden tai kansallissosialismin kanssa. On se kumma kun aina vetää sinne suuntaan nämä biisivalinnat.

    Göebbels olisi bännänyt satanistisen musiikin epäarjalaisena, koska lusiferianismi on juutalaisuutta joka tulee Babylonian ajalta. Pukkisymbolismi ja yläsalainen pentagrammi on suoraan Talmudismia joka on vapaamuurareillakin näkyvä symboli. Arjalaisten jumaluus on puhtauden, kirkkauden ja pyhyyden Jumala jo Vedojen ajalta. Vain tuollainen rakentava voima voi luoda niin maat kuin taivaatkin vaikka monet asiat näyttäytyvätkin inversion lailla tässä ruumiillisessa todellisuudessa. Hitlerkin ylenkatsoi wotanismi larppausta.

    Ja jopa ei-kristillis-vedalaisittain eli esi-kristillisestä mytologiasta löytyy kyllä mistä ammentaa musiikkia joka ei palvo voiman pimeää puolta ja vihaa eli tuohovoimia vaan rakentavia voimia, voiman kirkasta puolta. Eli jos ei koe olevansa kristitty niin löytyy muutakin. Esim. koko ns. New Age genre on tarkkaanottaen käytännössä epäkristillistä mutta silti se on enemmän rakentavien voimien puolella musiikillisesti.

    Taidan olla mielipiteineni väähän väärällä sivustolla, mutta satanimsin lobbaus on merkki vapaamuurarillisesta vaikutuksesta. Siltä pohjalta ei voi voittaa taistelua ja on tuomittu ikuiseen häviöön, niin maallisesti kuin hengellisestikin.

    Tässä Candomino kuoron suomalaiskansallismielistä musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=lvYcG_ceVf4&list=PLD5uSzh3070IpOPF6E_Suq92HXwFvCZiF

    • Miten tämä biisi liittyy mitenkään satanismiin? Ja kerro toki mitkä biisit on tähän mainitsemaasi suuntaan kallellaan? Jaksat lähes joka viikko tulla vinkumaan biisivalinnoista kun ne ei satu juuri sinua miellyttämään. Mainitsit myös ettet liittyisi liikkeeseen näiden biisien takia, no ehkä liike ei kaipaa kaltaistasi joka laitat eriävän musiikkimaun kansallissosialismin edelle.

      • Kyse ei ole vain “musiikkimausta” vaan hengestä jota musiikki tai sen tekijät edustavat. Voin arvostaa tiettyjä biisejä vaikka en itse sellaista kuuntelisikaan kuten kirjoitin muun muassa Ohne Dich biisistä viime viikolla.

        Kuten sanoin musiikki itsessään oli ihan ok, mutta video oli täynnä babylonialaista satanistista symboliikkaa joista jo mainitsin(ylösalainen pentagrammi joka on jo videokanavan symbolissa ja pukin sarvet ja häpäistyt ihmiskehot jne.). Ajatus että semmoinen olisi jotain aitoa ja alkuperäistä pohjoismaalaisuutta on erittäin virheellinen. Tuon bändin lafka Wereworlfrecords on täynnä sitä itseään.

        Ja kaikki raskasmetalli, etenkin BLACKmetal on käytönnössä sinne kallellaan. Nimensä mukaan haetaan pontta pimeydestä eikä valosta. Ja semmoista on erittäin usein ollut. Kati Ran ja Einar Selvik oli kivoja poikkeuksia. Vaikka minuakin tiukempi puristi laskisi nekin siihen, mutta en itse niin tee. Ja RAC on muuten vain degeneraattia skipunkkari musaa jota ei Saksaassa 30 luvulla olisi siedetty. Skinipunkkari skene on CIA:n ja FBI:n luomus jossa NSDAP symbolit yhdistetään degeneraatteihin ja näin torpataan liikkeen laajempi kannatus.

        https://totuusbloki.wordpress.com/2015/01/27/juutalaiset-uusnatsit/

        Miksi kansallissosialismi pitää yhdistää tuollaisiin elementteihin kulttuurin osalta jos kyse on ihmisen kehittämisestä korkeammalle tasolle?

        • Oliko saksassa paljonkin skinipunkkia 30-luvulla? Muutenkin olet aina hukassa noiden juttujes kanssa “Skinipunkkari skene on CIA:n ja FBI:n luomus” jne.

          • Nyt eletään vuotta 2018 ja musiikkityylejä on huomattavasti enemmän kuin 30-luvulla. Vähän valoja päälle nyt ja katse nykyaikaan.

        • On olemassa niin bluesista kuin jazzistakin pitäviä kansallissosialisteja. III Valtakuntahan luokitteli ne rappiolliseksi neekerimusiikiksi, joten ovatko he kaikki pahan asialla, juutalaisten kätyreitä?

          Hans-Joachim Marseille repäisi parikin kertaa asian tiimoilta ja sai jopa Hitlerin nikottelemaan musiikkimakunsa takia, mutta selvisi maineensa ansiosta ilman sanktioita. Itsekin omaan sen verta laajan musiikkimaun, että sen perusteella olen kaikkien mahdollisten aatesuuntien kätyri ja vihollisen agentti jokaiselle poppoolle.

          Totuuksia on maailmassa yhtä monia kuin sen kirjoittajia, ja vaikka olisinkin monin osin samaa mieltä linkatun blogin osalta, en silti väittäisi noin yleisesti yhden ainoan mielipiteen edustavan ainoaa oikeaa, à la raamattu-uskovaiset. Usein näkee foorumeilla linkkejä jonkun blogikirjoituksiin saatesanoilla tyyliin “kattos nyt mitä internetissäkin sanotaan”

          • Niin toki teknologia ja tyylit ovat kehittyneet. Mutta tietyt estetiikan peruselementit ovat silti ikuisia, kuin luonnon lakeja. On testattu kuinka esim. lehmät lypsävät enemmän maitoa jos niille soittaa Mozartia jne. Tuo on täysin objektiivinen todiste tietyn musiikin luonnonmukaisesta “paremmuudesta”. Tosin jo sitä ennen 70 luvulla tehtyjä Dorothy Retallackin kasvikokeita on pidetty pseudotieteellisinä. Niissä todettiin kasvien jopa kasvavan nopeammin jos niille soitti klassista tai intialaista klassista kuin rokkia, joka sai ne kasvamaan pois päin ja surkastumaan nopeammin.

            Itselläkin on tosin laaja maku, siitä viittteenä jo viime viikkoiseen kieli poskella linkittämäni bilebiisi. En siis suinkaan kuuntele klassista ja folkia kaiket päivät. Mutta jos nyt puhutaan ns. “kansallismielisestä”, oikeistolaisesta tai “fasistisesta” genrestä niin siihen suhteutan nämä kommenttini.

            Jazzissa on hyvää improvisaation vapaus, mutta ymmärrän perusteet sen karsastamiselle siellä 3. valtakunnassa. Mutta se on kuitenkin lopulta verrattaen harmitonta ja ajoittain jopa poisitiivista musiikkia. Kuuntelen sitä tai vaikka Bob Marleytä 100 kertaa mieluummin kuin avoimen satanistista black metalia joka on kaikilla mittareilla mitattuna haitallista välittämättä subjektiivisista mauista.
            Siitä huokuu kaaos, kovuus ja viha, järjestyksen, lujuuden ja rakkauden sijaan. Kovuushan on helposti särkyvää, kun taas lujuus on kestävää. Toki vihallekin on paikkansa, mutta se tulee kohdistaa ja sublimoida oikein.

            Mainitut Jamaican rastafarit ovat suht tiedostavaa porukkaa mitä tulee globaaleihin valtarakenteisiin ja heillä on omanlaisensa rotutietoisuuskin, vähän kuin “natseja” omassa kontekstissaan. Ja afrot ovat potentiaalisesti musiikillisesti luovia jos eivät ole (((suurten levy-yhtiöiden))) tuottajien pilaamia kuten ghettokuukerit Amerikoissa. Kunnioitan siis afrojenkin musiikkia jos se on laadukasta. Jotkut väittävät että kysymys-vastaus tyyppinen sovitusrakenne tulisi afrikkalaisesta laulusta länsimaiseen populaarimusiikkiin, mutta en ole varma. Onhan väite, että räp olisi mustien kehittämään myös jo kumottu kun on osoitettu senkin ilmeisesti tulleen ensin jostain Skotlannin tai Irlannin pubi kulttuurin piiristä.

            Mutta tuo Goatmoonin Werewolf labelin sisältö on siis ihan hirvittävää katsottavaa ja kuultavaa. Jo pelkästään labelin sivuilla käynti aiheutta kuvotuksen niin kuin ajatus pikkulapsen raiskaamisesta ja paloittelusta jota satanistit tekevät relativismin nimessä.

            http://jesus-is-savior.com/False%20Religions/Wicca%20&%20Witchcraft/pentagram.htm

            Juutalaisuus edustaa materialistista epäpyhää relativismia joka voidaan kohdata ja murtaa vain hengellisen pyhän absoluutin kautta, joka on esoteerisesti sen ainoa todellinen vastavoima. Jos ei ole oikeaa eikä väärää niin mitäs pahaa missään kulttuurimarxismissakaan tai poliitikkojen rötöksissä on? Sehän edustaa juuri samaa relativismia, jossa totuuksia on juuri niin monta kuin ihmisiäkin. -> “Minulla on oikeus ja teen juuri niin kuin itse haluan kun olenhan oma Jumalani”. En tarkoita hyökätä tällä Flyin Finniä kohtaan, hän vaikuttaa ihan mukavalle ja sopuisalle tyypille ja on ihan hyvin argumentoinut.

            Ja järkeähän tulee tietty soveltaa yhteiskunnallisten asioiden suhteen hengellisen viisauden toimiessa lähinnä ohjenuorana.

          • No enpä minä tuota minään hyökkäyksenä enkä edes tölväisynä ota. Meillä on kuitenkin pitkälti samantapainen musiikkimaku, vivahde-eroja on aina ja pitääkin olla. Näki aikoinaan mielenkiintoisia ilmeitä stereoita vinguttavien teinicorollaporukoitten keskuudessa, kun jenkkipeli valui kaupungin cruisinparkkiin ikkunoista pauhaavan klassisen säestyksellä… 😳

            Maailmankatsomuksemme tuntuvat poikkeavan jonkin verran, mutta niissäkin yhdistävä tekijä on pitkälti Kansallissosialismi, voima joka yhdistää monenlaisia makuja ja tottumuksia yhteisen lipun alle. Ja satanistia minusta ei saa voissa paistamallakaan.

            Minulla on nuoresta pitäen ollut tapana kyseenalaistaa vallitsevat tyylit, tavat ja suuntaukset. Koulussa kysyin usein “miksi” ja sama on jatkunut tähän päiviin. Ei aina helpottanut urakehitystä valitsemillani aloilla, mutta alaiset pääsääntöisesti tykkäsivät… 😀

    • >Kansallinen Vastarinta julkaisee viikon kappaleen aina loppuviikosta. Kappaleet eivät ole poliittisia kannanottoja, eikä Vastarintaliike välttämättä allekirjoita kaikkia kappaleissa esitettyjä näkemyksiä.

      Lukee tekstissä.

    • @ Anomaly 14.10.2018 at 1.35

      > Mutta tietyt estetiikan peruselementit
      > ovat silti ikuisia

      Juuri tuossa mietiskelin, että ovatko laulujen sanat olemassa vain siksi, että rytmi ja melodia muistetaan helpommin. Sellainenkin henkilö, joka ei rytmin päälle ymmärrä saa kiinni sykkeestä sanojen avulla.

      Universumin rakenne on fraktaalinen ja syklinen.

  3. Täällä taas sekoitetaan saatananpalvonta ja satanismi keskenään.Kehottaisin tutustumaan esimerkiksi Order of the nine angles teksteihin.He pitävät yhteyttä kansallissosialismiin erottamattomana osana omaa polkuaan.

Comments are closed.