Koti Uutisia Ulkomaat Venäjä kehottaa Yhdysvaltoja olla tekemättä tyhmyyksiä Syyriassa

Venäjä kehottaa Yhdysvaltoja olla tekemättä tyhmyyksiä Syyriassa

28
Sergei Ryabkov.

Venäjä on varoittanut Yhdysvaltoja sen jälkeen kun maa alkoi varoittaa Syyriaa mahdollisista vastaiskuista, jos Syyriassa sattuu uusi kemiallinen hyökkäys. Aikaisempien iskujen on jo pitkään epäilty olevan Israelin ja Yhdysvaltain järjestämiä. Venäjän varaulkoministeri Sergei Ryabkov vastasi Yhdysvaltain uhkauksiin sanomalla, että “amerikkalaisten ja heidän liittolaistensa ei tulisi tehdä mitään pikaisia ja harkitsemattomia päätöksiä”.

Lehdistölle Ryabkov kertoi Venäjän pysyvän päätöksessään tuhota Syyriassa toimivat terroristit, minkä lisäksi se haluaa maan normaaliin elämäntilaan. Nähtäväksi jää, antavatko Yhdysvallat ja heidän liittolaisensa näin tapahtua.

Myös Turkki on sekaantunut Syyrian konfliktiin ja tukenut muutamia kapinallisia omien poliittisten etujensa vuoksi.

Lähde: Reuters

28 KOMMENTIT

  1. Silloin kun venäläinen sanoo noin, sitä tulisi Amerikan yhdysvaltojenkin kuunnella herkällä korvalla. Liittolaisista puhumattakaan. Kannattaa muistaa että Venäjää ei ole koskaan valloitettu.

    Kuka muistaa vielä sen Turkin alas ampuman Venäläisen tiedustelukoneen? Sekin velka on vielä kuittaamatta.

    • Kuka muistaa Venäjän alasampuman Etelä-Korealaisen matkustajakoneen? Ja taisihan nuo Malesian Airlinesillekin antaa muistutuksen..?

      • Älä sekoita Neuvostoliittoa ja Venäjää keskenään.

        Minä muistan oikein hyvin. Sen jälkeen kun E.Korealaisen matkustajakoneen takana jonkun lyhyen ajan piiloutui USAF:n tiedustelukone jonka jälkeen NL:n tutka ei voinut enää erottaa mikä mikin kone on, ja kun tunnistematon kone (mahdollisesti tiedustelukone) lensi 500 km NL:n ilmatilan sisään – muuta käskyä kuin pakottaminen laskuun NL:n alueelle tai alasampuminen ei voitu antaa.

        MH-370 on todennäköisesti CIAn tai Mossadin hyvässä tallessa. En näe, että iso kone voisi haihtua ilmaan ilmas edes savua jälkiä jättämättä. Kaapattua konetta voi rauhassa varustaa ydinpommilla ja matkustajakoneena se voi lentää esimerkiksi Moskovaan tai Pekingiin ja yhdellä iskulla hävittää koko kaupunki. Tai sen avulla voidaan tehdä NWOn kaipaama MEGAterrori-isku jossakin muualla; koska kaikki sodat aloitetaan False Flag operaatiolla.

  2. Olikin jo ikävä sun sekoilujas. Kukas Leoista istuu nyt vuorossa?

    Näin aikoinaan TVstä Korean Airlinesin koneen alasampuneen pilotin haastattelun. Hän painotti, että oli useaan kertaan ilmoittanut lennonjohdolle, että kyseessä on yksi ainoa, selvästi siviilikone ja että hän näkee matkustajia ikkunoista. Samassa dokumentissa haastateltu tutkaoperaattorikaan ei maininnut mitään kahdesta tutkahavainnosta. Vastaus oli tyly “eliminoi”. Mutta neuvostototuushan on teille järjestelmän lapsille se ainoa oikea ja kaikki sen vastainen tieto false flagia a la CIA ja Mossad.

    Malesian Airlinesin kone oli ensin hyvässä tallessa ukrainalaisella pellolla, kunnes se sieltä kerättiin. Ja Venäjällähän ei ollut mitään osaa eikä arpaa sen enempää siihen kuin neuvostoliittoonkaan.

    https://www.scmp.com/news/asia/southeast-asia/article/2147630/missile-downed-malaysia-airlines-flight-mh17-came-russian

    • Onko tänään pitkä työpäivä siellä (((NATON))) hybridikeskuksessa?

      • Taatusti lyhyempi ja paremmin palkattu kuin siellä Pietarin pohjoisen teollisuusalueen trollitehtaassa. Lisäksi saa itse valita, mitä tekee vapaa-aikanaan eikä saa myrkytyksiä eikä putoa parvekkeelta, vaikka sanois oman mielipiteensä asiasta. 😘

        Aika väsynyt yritys sulla, vaan minkäs teet jos ei lahjat riitä eikä kyvyt kykene… 😜

        • Ja lukijoiden pitäisi ajatella, että Suomessa kukaan normi kansalainen ei ole huolissaan oman maan ja kansan asioista, vaan kaikki, jotka ovat huolissaan, ovatkin jonkun vieraan vallan trolleja tai agentteja?

          Ei mene moinen hullu ajattelutapa jakeluun, ei sitten millään. Ei edes kotikylän kaljaporukan kesken. Nauroimme viimeksi ihan kippurassa sille Jessikka Arolle. Miettikää, itse on jatkuvasti masinoimassa satujaan NATO-kenraalien ja muiden kanssa, ravaa heidän kokouksissaankin “suurena NATO-puhujanakin”, ja kehtaa vielä väittää, että se onkin joku muu, joka vehkeilee vieraan vallan kanssa?

    • MH-17 tapauksessa on useita False Flag operaation’in tuntomerkkejä.
      Välittömästi tapahtuman jälkeen kaikki jutikoiden massamediat ulvoivat yhteen: Putin murhaaaja, ampui alas matkustajakoneen!
      Miksi Putin sellaista tekisi, mitä hyötyä hän tavoitteli? Ei vastausta. Sen sijaan juutalainen juntta hyötyi sai tekosyyn armeijan käytölle (ja kymmeniä tuhansia siviileja goyimia oli murhattu).
      Tuona päivänä MH-17 oli ohjattu täysin poikkeavalle reitille taistelualueen yli.
      h t t p s ://scallywagandvagabond.com/wp-content/uploads/2014/07/l4.jpg
      Ukrainalainen lennonjohtaja joka ohjasi sinne – on hävinnyt jälkiä jättämättä sen jälkeen kun kuulusteltu SBU:ssa. Kuulustelun tallenteet ovat hävinneet. Eikä tutkimuskomissio välittänyt tästä.
      Tarinan mukaan kone putosi 10 km korkeudelta – mutta tekstiilit, passit, paperit, silmälasit, liikuttavat nallet yms. kevyttä tavaraa – makaa samassa kasassa painavien osien kanssa. Aerodynamiikka unohtui, no sheeple ei välitä joka tapauksessa.
      7,5 tonnia painavat moottorit jotka tippuivat 10 km korkeudelta makaavat maan pinnalla – eivät uponneet maahan lainkaan. Kas kumma, Lockerbiessa 4,5 tonniset menivat asvaltin läpi muutama metri
      h t t p s ://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/uknews/6021650/Lockerbie-bomber-Al-Megrahi-and-the-Pan-Am-Flight-103-tragedy.html?image=6

      Paikalta ei ole löydetty ainuttakaa isoa osaa, joka ei mahtuisi kuorma-autoon. Ja nekin “isompi” palat makaavat (sattumalta) pitkin tietä.
      Koko koneesta on kerätty max 30 tonnia palasia (Hollannissa koko lasti mahtui vain neljään rekkaan) – missä muut koneen 270 tonnia?
      “Puoliksi palanneet” passit kuitenkin löytyivät, kuten aivan ehjätkin:
      h t t p s ://rosselderdotcom.files.wordpress.com/2014/07/icke-meme.jpg
      Alastomia ruumiita, matkustajat ehtivät riisuutua putoamisen aikana?
      h t t p s ://static.webshopapp.com/shops/008525/files/103497686/mh17-4.jpg
      h t t p s ://static.webshopapp.com/shops/008525/files/103497674/mh17-2.jpg
      Missä on 300 istuinta? löydetty vain muutama.
      Tätä voi jatkaa ja jatkaa mutta riittää, kun näytetetään edes yhden tosiasian, jotta koko tarina hajoiasi. “Korvake-tappi-korvake” ihme.
      Mikä aerodynaaminen voima voi vurioittaa osan ihan kuin se olisi lentokonepurkaamon hydrauliset sakset:
      h t t p s ://farm4.staticflickr.com/3907/14731630613_1831208bf3_z.jpg
      sama osa toiselta näkökulmalta:
      h t t p s ://cdn3.img.ria.ru/images/101645/63/1016456308.jpg
      Mikä aerodynaaminen voima voi katkaista sivuleikkurilla putkistot:
      h t t p s ://cdn3.img.ria.ru/images/101645/63/1016456308.jpg
      Sama osa, jossa näkyy EHJÄ korvake, mutta PUUTTUU TAPPI JA TOINEN KORVAKE:
      h t t p s://farm4.staticflickr.com/3845/14525091690_c7a7a06539_z.jpg
      h t t p ://www.obzor24.in.ua/wp-content/uploads/2015/07/22.jpg

      Kuka tahansa mekaniikasta minimaalisesti ymmärtävä tietää, että korvake-tappi-korvake liitoksen väkivaltaisen rikkomisen jälkeen joko toisen puolen korvakkeet ovat ehjät ja niissä on tappi – tai korvake on revitty ja tappia ei ole. Ei voi olla tilannetta, joka näkyy valokuvissa: että yksi korvake on ehjä, mutta parillinen korvake ja tappi puuttuu!
      Tämä purkaamoon viittaava ihme näkyy toisessakin tapauksessa: tappi ehjästä korvakkeesta puuttuu hydraulisylinteristä vielä kahdessa paikassa:
      h t t p ://images.vfl.ru/ii/1405698184/bfb490ef/5743152.png

      Nämä ristiriidat huutavat: näemme kasan lentokonepurkaamosta tuotuja osia! Se on false flag! En tiedä miten ruumiit ja 30 tonnia osia on toimitettu, ehkä kuorma-autolla jolla on Hiab nosturi, ehkä puodotettu rahtikoneesta tai helikopterista – en keksi tällä hetkellä miten taikatemppu on tehty. Mutta fakta se on: että tutkimus on salainen ja koska on havaittu ristiriitoja fysiikan lakien ja mekaniikan kanssa viittaa USAn/CIAn false flageen. Nämä tekevät false flageja tuon tuosta, aina kun tarvetta on ja ovat kyllä kekseliäitä!

      P.S. Maleisia muuten ei syytä Venäjää.

      • Tutkikaa erästä SERCO -yhtiötä, on todettu globalistien ääririkolliseksi ja saatanalliseksi firmaksi, jolla on paljon diilejä pimeän varjohallituksen operaatioiden ja eri maiden armeijoiden hallinnoimisen kanssa, ja toimii jo Euroopassakin. Brittiläinen yhtiö, joka hallinnoi koko USA:n patenttitoimintaa. Yhtiö tuotta 6 miljardia voittoa vuodessa…

        Tuosta on hyvä aloittaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=QhJQfFTbO38

        Videolla paljon verifioitavaa, mutta valtamedian salaamaa faktaa. Osa on mahdollisesti salkkis-teoriaa, kuten allaoleva sitaatti videon alta:

        “That’s why Serco runs FEMA camps, owns pathology companies, houses migrants, owns laundries, operates prisons, provides transport and rail, run hospitals and leisure centers, builds ships and space technology—to zap the populace with 5G like a mosquito zapper, then handle the clean up.”

  3. On se vaan hauskaa että kaikki USAn tai jonkun ei pro-Russia-maan tekemiset ovat aina ja poikkeuksetta joko julmaa kansanmurhaa tai false flagia kun taas Venäjä ja Tsar Putain ovat kirkasotsaisia vapauden esitaistelijoita, ilman paitaa rinta kaarella siperiantiikerillä ratsastaen katkovat sapelilla päitä sionistisilta zombeilta. Ja oligarkkijuutalaiset skoolaavat Kremlissä samaan aikaan, mutta sehän kuuluukin asiaan.

    Historia on hyvin sen osoittanut, että Venäjä on luotettava, vakaa, turvallinen ja aidosti kiinnostunut naapurimaidensa hyvinvoinnista. Suomi on aina hyötynyt suuresti tällaisen avokätisen ja empatiaa pursuavan naapurin holhouksesta ja vain omaa typeryyttämme saamme syyttää, että maidemme välillä on (vielä toistaiseksi) raja. Sekin tulee kyllä nykymenolla poistumaan, tavalla tai toisella.

    Leot kumppaneineen uskovat varmasti tähänkin, jos tsar Putain julistaa sen totuudeksi:

    https://theflatearthsociety.org/home/

    En tue sen enempää USAn kuin Venäjänkään agendaa, mutta olen yllättynyt, missä määrin itseään suomalaisiksi kansallismielisiksi väittävät ovat nielaisseet Kremlin propagandan sellaisenaan ja kaikki, toistan kaikki länsivastaiset salaliittoteoriat julistetaan kiveen kaiverrettuna totuutena, hiukkaakaan suodattamatta. Vastaavaa fanaattisuutta ja kapeakatseisuutta näkee usein raamattu-uskovaisten paatoksellisissa julistuksissa.

    Toisaalta se, että ei sulateta minkäänlaista tölväisyä Venäjää, Putinia, Neuvostoliittoa, Stalinia ja Kremliä kohtaan, viittaa vahvasti joko Pietarin pohjoisosaan tai sirpin ja vasaran kannattajiin. Säälittävää kapeakatseisuutta joka tapauksessa, vaan jokainen tulkoon (maksetussa?) uskossaan autuaaksi..

    • Flyin’Finn, argumentointisi on kuin demagogian oppikirjasta; erityisen naurettava, kun syyytät uskomisesta Litteään Maahan. Ei, ei; älä keksi minun puolestani mitä minä muka sanoin tai mihin usko. Tiedän kyllä, että Maa on pallo. Tämä perustuu tietoon ja Fysiikan Lakeihin, eikä uskomiseen. Lisäksi DI koulutuksella ja pitkällä työ- ja elämänkokemuksella tiedän, että aina kun jossakin poliittisesti merkittävässä tapahtumassa löytyy ilmeisiä ristiriitoja virallisen version ja Fysiikan Lakien välillä (siis tekniset ristiriidat), eikä syyttävä osapuoli ota kantaa niihin – kyseessä on todennäköisesti tämän syyttävän osapuolen False Flag.

      Putin tuli valtaan v. 1999, joten älä sinä F’F syytä Putinia marxisti Stalinin ja NL:n rikoksista. Se on sama logiikka kuin juutalaisilla, jotka vaativat valkoisilta goyimeilta katumusta ja KORVAUSTEN MAKSAMISTA satumaisesta Kalokostista, vaikka goy syntyisi Kalokostin jälkeen.

      Kun kuvassa näkyy EHJÄ KORVAKE, JOSSA EI OLE TAPPIA, mutta toinen korvake on rikottu irti:
      https://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/14525091690/in/photostream/
      se on ilmeinen False Flag operation! Koska tilanne, jossa korvake on ehjä, mutta tappi puuttuu voi olla vain lentokoneiden purkaamosta tuodussa osassa; ei missään luonnollisessa liitoksen murtumassa. Ei missään, Carl!
      Selitä tämä, koska ilman tämän yksinkertaisen ristiriidan selitystä MH-17 pysyy False Flagena.
      Ja mikä aerodynaaminen voima tai törmäys voisi tehdä samaan ison osaan PURKAAMON HYDRAULISAKSIEN leikkuujäljet, selitäpä se jos se ei ele False Flag:
      https://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/14731630613/in/photostream/
      Ja kuvan vasemmalla reunalla näkyy, putkisto joka on katkaistu työkalulla! Ha-ha-ha!
      Ja osan pinnalla on keltasia koivunlehtiä (!) ja männyn neulasija (!!!) vaikka kyseessä on aro ja pelto! eikä alueella ole puita eikä erityisesti mäntyjä ja havupuita yleensä. Kolme kertaa Ha-Ha-Ha!

      Mutta hypoteesi, että paikalle oli tuotu romuttamosta hankittuja osia selittää kaiken oikein hyvin. Emme vain tiedä, tuotiinko kuorma-autoilla isoja osia, ja pudotettiinko pienet roskat ilmasta (helikoperilta)?

      Ja muistakaamme USAlla on pitkä historia näiden tekemisessä, paljon pidempi kuin kommunistisen NL:n.
      h t t p s ://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

    • Flyin’Finn, argumentointisi on kuin demagogian oppikirjasta; erityisen naurettava, kun syyytät uskomisesta Litteään Maahan. Ei, ei; älä keksi minun puolestani mitä minä muka sanoin tai mihin usko. Tiedän kyllä, että Maa on pallo. Tämä perustuu tietoon ja Fysiikan Lakeihin, eikä uskomiseen. Lisäksi DI koulutuksella ja pitkällä työ- ja elämänkokemuksella tiedän, että aina kun jossakin poliittisesti merkittävässä tapahtumassa löytyy ilmeisiä ristiriitoja virallisen version ja Fysiikan Lakien välillä (siis tekniset ristiriidat), eikä syyttävä osapuoli ota kantaa niihin – kyseessä on todennäköisesti tämän syyttävän osapuolen False Flag.

      Putin tuli valtaan v. 1999, joten älä sinä F’F syytä Putinia marxisti Stalinin ja NL:n rikoksista. Se on sama logiikka kuin juutalaisilla, jotka vaativat valkoisilta goyimeilta katumusta ja KORVAUSTEN MAKSAMISTA satumaisesta Kalokostista, vaikka goy syntyisi Kalokostin jälkeen.

      Kun kuvassa näkyy EHJÄ KORVAKE, JOSSA EI OLE TAPPIA, mutta toinen korvake on rikottu irti (poista välit “https:”):
      h t t p s ://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/14525091690/in/photostream/
      se on ilmeinen False Flag operation! Koska tilanne, jossa korvake on ehjä, mutta tappi puuttuu voi olla vain lentokoneiden purkaamosta tuodussa osassa; ei missään luonnollisessa liitoksen murtumassa. Ei missään, Carl!
      Selitä tämä, koska ilman tämän yksinkertaisen ristiriidan selitystä MH-17 pysyy False Flagena.
      Ja mikä aerodynaaminen voima tai törmäys voisi tehdä samaan ison osaan PURKAAMON HYDRAULISAKSIEN leikkuujäljet, selitäpä se jos se ei ele False Flag:
      h t t p s ://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/14731630613/in/photostream/
      Ja kuvan vasemmalla reunalla näkyy, putkisto joka on katkaistu työkalulla! Ha-ha-ha!
      Ja osan pinnalla on keltasia koivunlehtiä (!) ja männyn neulasija (!!!) vaikka kyseessä on aro ja pelto! eikä alueella ole puita eikä erityisesti mäntyjä ja havupuita yleensä. Kolme kertaa Ha-Ha-Ha!

      Mutta hypoteesi, että paikalle oli tuotu romuttamosta hankittuja osia selittää kaiken oikein hyvin. Emme vain tiedä, tuotiinko kuorma-autoilla isoja osia, ja pudotettiinko pienet roskat ilmasta (helikoperilta)?

      Ja muistakaamme USAlla on pitkä historia näiden tekemisessä, paljon pidempi kuin kommunistisen NL:n.
      h t t p s ://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

      • Putin ihailee Neuvostoliittoa ja on pitkälle rakentanut Venäjästä vastaavaa

      • Syytän uskomisesta? Herra “diplomi-inssin” kannattaisi panostaa kuvitelmien sijasta luetun ymmärtämiseen. Termi “konditionaali” olisi tuntemisen arvoinen, sillä googlen venäjä-suomi kääntäjä ei sitä sinulle selitä. Myös metallurgia ja ilmanvastuksen vaikutus sekä avioniikka voisivat olla hyödyllisiä. Sen verta paistaa asiantuntemus näistä syväluotaavista kuva-analyyseista.

        Sinä saat puolestani julistaa Kremlin diktatuurin agendaa kaikkine “todisteineen” niin paljon kuin haluat, siitähän teille maksetaan ja siitä poikkeaminen siitä on tunnetusti terveydelle hubaa hommaa. Menee samaan kastiin tungsteenikullan ja kaasulaivojen kanssa.

  4. Summa summarum…inha itä, olipa se sitten muinainen NL, tai nykyinen Venäjä…sekä NATO kaikkinensa, etenkin USA edustavat Suomelle ja suomalaisuudelle uhkaa. Mikäli joku kansallismielinen on valmis turvautumaan kumpaankaan leiriin, niin on hän joko debiili imbesilli, tai ei kansallismielinen ollenkaan.

    Ettei totuus keneltäkään unohtuisi, kehoitan lämpimästi visiteeraamaan Suomenlinnassa ja tavailemaan kuninkaanportin seinäteksti. Jälkimaailma, seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraaseen apuun.

    • Ikävä tosiasia on siinä, että KS Suomi on mahdollinen vain ja ainoastaan, mikäli Venäjä näe sitä jollakin tavalla hyödyllisenä itselleen.

      Ikävät faktat ovat seuraavat:
      1. Kansallissosialistinen Suomi olisi välittömästi laitettu kauppasaartoon juutalaisten bankstereiden toimesta. Raha ei liiku, juna-, laiva- ja lentoliikenne eivät liiku, sähkö on poikki, puhelin mykkä, ruokatarvikkeet loppu. Tämä olisi tilanne, eikä tarvitse kuin lukea Kuuban saarrosta. Kuubalainen vallankumous selvisi hengissä vain ja ainoastaa sen takia, että NL tuki sitä 40 vuotta.
      2. Suomella ei ole omaa energiaa riittävästi, erityisesti liikenteen ja maatalouskoneiden tarvitsemaa polttoaineita, joten öljyä on saatava jostakin. Ja ainoa joka voisi sitä toimittaa KS Suomelle on… kuka? Kerro ihmeessä, mistä KS Suomi saisi öljyä muuten kuin Venäjältä? Ilman autojen polttoainetta pysähtyy maassa KAIKKI viimeistään kahdessa päivässä, ilman dieseliä maatalous pysähtyy ja kuolee.

      Pelkästään nämä kaksi seikkaa tarkoittavat, että suhteet Venäjään päin on pidettävä mahdollisimman hyvinä. Pidä ystävät läheltä, viholliset kaukana, muistatko? Kun systeemi romahtaa ja juutalaisten hallitsemat markkinat sulkeutuvat, työllistämisestä tulee hirmuinen ongelma, jota ei voi ratkaista vain sisämarkkinoilla. Naapurin markkinat olisivat Suomelle niin valtavat, että kaikki mitä Suomessa valmistetään voisi myydä sinne. Siis malttia toverit, vaikka juutalaiset jatkuvasti agitoivat teitä sotaan goyim goyimia vastaan, mieluummin viimeseen goyimiin. Älkää uskoko juutalaisia agitaattoreita.

      • Minun kannanottoni ei tarkoittanut automaattisesti vihamielisiä välejä Venäjän kanssa. Lähinnä se oli kannanotto, ettei kumpaankaan leiriin kannata sokeasti nojata ja että molemmat leirit ovat pääasiallisesti jonkinasteisia vihollisiamme.
        Venäjä tosin olisi luonnollisempi valinta kauppakumppaniksi, kuin esim. USA. Vaan ei äiti-Venäjä Suomea pyyteettömästi ja suuresta sydämestään auta, kuten itsekin ylempänä totesit “KS Suomi on mahdollinen vain ja ainoastaan, mikäli Venäjä näe sitä jollakin tavalla hyödyllisenä itselleen”

        Nyt alas ajettu omavaraisuus olisi ihan realistista palauttaa, mutta se ei tapahdu vuodessa, eikä kahdessa. Omavaraisuuteen siirryttessä myös kansalaiset joutuisivat luopumaan tietyistä, jo itsestäänselvyyksinä pidetyistä luxus-hyödykkeistä ja tämä varmasti nähtäisiin materialismin turruttamissa aivoissa suurena puutteena ja kurjuutena. Eli kaikki on ihan mahdollista, mutta vaatii uhrauksia…ja onko nykysuomalainen siihen valmis, muuta kuin pakottamalla. Isänmaanrakkaus jää nykyään aika helposti Happy Mealin varjoon….

      • Ai, että kansallismielisiä vainoava ja kansallissosialistien muka hirmuteoilla mässäilevä, voitonpäivän paraateilla kerskaileva ja sinne sionisteja vierailulle kutsuva valtio suhtautuisi positiivisesti kansallissosialistiseen rajanaapuriin, kun ei se tule kunnolla toimeen edes kaikkien entisten neuvosto- ja satelliittivaltioidensa kanssa? Kremlin sisäpiirin juutalaisoligarkit saisivat paskahalvauksen ja aloittaisivat välittömästi vastatoimet.

        1) Kansallissosialistinen Suomi joutuisi erittäin todennäköisesti Venäjän voimakkaan painostuksen, ellei peräti hyökkäyksen kohteeksi, siksi PVLn agenda onkin Kansallissosialistinen Pohjola. Tillsammans är vi starkare, sammen er vi sterkere.

        2) PVLn agenda on Kansallissosialistinen Pohjola, johon kuuluu mm. Norja ja jolla on pari litraa öljyä ja muutama pullo kaasua yli oman tarpeen. Venezuelalla on öljyä, eikä sekään marssi sionistipillin tahdissa, kuten ei muutama muukaan öljyntuottaja.

        Pistää kuukkelin hakuun vaikkapa “russia antifacist agenda” niin saa kivoja valeuutisia luettavakseen. Kaikkihan ne on niitä, jotka eivät ole Kremlistä lähtöisin, vai mitä?

        https://www.thedailybeast.com/anti-nazi-group-secretly-helping-kremlin-rebuild-russian-empire

        • Vuonna 1945 NL ei miehittänyt Suomea, vaikka siihen oli kaikki mahdollisuudet. Flyin’Finn ei pysty selittämään tätä toteutettua historiallista faktaa. Minäpä selitän: koska ei kannata! Ei kannattanut silloin, ei kannata nyt, eikä kannata luultavasti koskaan. Norja ja Suomi tulevat kansallissosialismiin eri aikoina, joten Suomen öljyn saanti Norjalta on epävarma; Norja on rikkaampi joten Rahavallalla on enemmän mahdollisuuksia venyttää muutoksen.

          Venäläisiä kansallissosialisteja vainotaan, ja tiedän miksi. Elämme sotaa edeltävää aikaa, ja Venäjän johto tietää sen. Tästä syystä se parantaa yhteiskunnan ohjattavuutta, kuria ja järjestystä kaikilla tasoilla, esimerkiksi kuriinpalautuspataljooneissa:
          https://www.youtube.com/watch?v=oNkWctm_Om0
          Kovin ottein rakennetaan “poliittista kansakuntaa” jossa mitään oppositiota ei sallita. Tässä on oma logiikka: ilmassa on sodan uhka, joten ennen kriisin puhkeamista ei saa rentoutua liikaa ja sallia vallankumoukselliset kansallissosialistit. Uutta vallankumousta (1917 ja 1991 jälkeen) ei salli hallitus eikä halua kansa. Venäläisten kansallissosialistien kohtalo on traaginen, koska kun he asettuvat NWO-vastaisia putinisteja vastaan – heitä kohdellaan vihollisina koska ”Se, joka ei ole meidän kanssamme, on meitä vastaan.” Ei voi mitään; tällä riistiriidalla ei ole ratkaisua.

          Оn totta sekin, että juutalaiset ovat erittäin vaikutusvaltaisia, valtakunnassa oikeutta ei ole vaan on “poliittinen tarkoituksenmukaisuus”. Siksi kansallissosialisteja ajetaan katujyrällä. Ei myöskään anarkistit, antifa, hintit yms. pohjasakka menesty Venäjällä.
          Kaiken kaikkiaan mutu arvioni on, että juutalaisten valta on vähentynyt Putinin aikana.

          Venesuela saa Putinin Venäjältä huomattavan avun, ilman tätä apua USA olisi jo kaapannut maan. Arvaa, mistä Venesuela saa ostaa aseita.

          • NL ei miehittänyt Suomea ja suostui aselepoon 1944 koska:

            1) Stalinilla oli kiire vapauttamaan Berliiniä ja tarvitsi siihen kaiken likenevän voiman. Suomen rintama sitoi ilkeiden valkobandiittien itsepäisyyden johdosta suhteettoman määrän joukkoja.

            2) Koska hän tiesi jo Talvisodan ajoilta, että suomalaiset eivät anna periksi ja jos valtaus onnistuisi, hän saisi lahjana ikuisen sissisodan ja kaikkien muiden Pohjolan maiden vihat niskoilleen.

            3) Koska Teheranin konfrenssissa joulukuussa 1943 Roosevelt oli tehnyt hänelle selväksi, että se olisi epäviisasta. USAhan ei julistanut Suomelle sotaa koko aikana, vaikka olikin eri leirissä ja katkaisi diplomaattiset välitkin Suomen kanssa vasta 30.06.1944 johtuen NLn painostuksesta.

            4) Koska tiesi, että seuraava konflikti olisi ollut länsi-itä-akselilla ja Suomen miehittäminen olisi tarjonnut Länsiliittoutuneille oivan syyn niin Suomen vapauttamiseen kuin mahdollisesti Ruotsinkin miehitykseen, mitä tosin tuskin olisi tarvittu, sillä Ruotsi oli puolensa jo valinnut.

          • Siksi minä kirjoitinkin, että vuonna 1945. Älä sinä F’F muuta sanojani.
            Ja kiitos, että vahvistit johtopäätökseni, että Suomea ei kannata miehittää: kustannukset ovat suurempi kuin hyöty. Itse suomalaiset ovat samaa mieltä että ei kannata, kun pakenevat autioituvasta Itä-Suomesta. Kauniiden maisemien lisäksi Suomi on arvokas:
            – USAlle: hyökkäysasemana 10 000 km päästä omasta maaperästä
            – Venäjälle: turvallisena puskurialueena välittömässä läheisyydessä.
            Arvaa kummalla osapuolella on suurempi motivaatio tehdä asialle jotain? Jos Suomesta tulee NATOn “keihään kärki” (USAn Prompt Global Strike), niin Venäjä rikkoo tämän kärjen hinnalla mitä tahansa (riittää 30 taktista ydinasetta).

            Jos tutkisit talvisodan syyt, niin ehkä olisit huomannut, että NL esitti Suomelle kahdeksan kohdan suunnitelman (uhkavaatimukseksi sitä voi sanoa) sodan välttämiseksi, joista tärkein oli alueiden vaihtona siirtää raja 90 km päähän “Leningradista”. Suomalaiset politiikot eivät suostuneet a) sisäpoliittisista syistä, b) aliarvioivat NL:n voimaa, c) eivät luottaneet NL:n rehellisyyteen. Lopulta raja oli siirretty 150 km ja Suomi pakotettu liittoutumattomaksi maaksi. Tämä tilanne oli stabiili 73 vuotta ja olisi edelleen, mutta nyt sionistit tarvitsevat uutta maailman sotaa. Voin vain varoittaa, että nykyisellä sotateknologialla Pietari on uhattuna jos 150 km päässä olevan rajan takana on NATO maa. Koko vuoden 1939 kuvio toistuisi taas, ja lopulta uhka eliminoidaan hinnalla mitä tahansa. Kuten Karibian kriisi oli ratkaistu ja NL ohjukset pakotettu poistumaan Kuubalta, tarvittaessa ydinasein. Suurvalta ei voi toimia eri tavalla, tämän täytyy ymmärtää.

          • Jos tutkisit Talvisodan syyt jostain muualta kuin virallisesta neuvostohistoriasta, niin olisit ehkä tajunnut, että:

            A) Rajan siirto oli pelkkää alkusoittoa kiristysohjelmalle, joka pyrki maan valloittamiseen ukaasien avulla ilman sotaa. Kuinka kävi Eestille, Latvialle ja Liettualle, kun uskoivat Isä Aurinkoisen ja kätyrinsä Molotovin valheellisiin lupauksiin?

            B) NLn voimaa ei kukaan aliarvioinut, mutta sinisilmäiset poliitikot olivat uskoneet NLn valheellisiin vakuutuksiin rauhanomaisesta rinnakkaiselosta ja sopimusten kunnioittamisesta ja olivat tästä johtuen jättäneet puolustusmäärärahat ja hankinnat retuperälle, sotilasjohdon varoituksista piittaamatta. Kun suomut putosivat silmiltä, alkoi olla vähän myöhäistä.

            C) No kannattiko luottaa NLn rehellisyyteen? Baltian maat tekivät niin ja saivat nauttia samoista duunarin paratiisin luontaiseduista kuin saksalaiset sotavangit ja pääsivät opiskelemaan samaa ainoata oikeata totuutta kuin sinä kouluvuosinasi.

            Neuvostohistoriassahan Talvisota oli yhtä punikkien riemujuhlaa, mutta Suomen ja muun maailman näkemys “hiukan” poikkeaa siitä. Stalin suostui pitkin hampain aselepoon hakattuaan päätään 105 päivää Karjalan mäntyyn, tietoisea siitä että Suomi oli saamassa ulkomaista apua ja kun Hitlerkin ärähti hänelle käskien jättämään suomalaiset rauhaan, pelasti despootti kasvoistaan sen, mitä oli sillä hetkellä jäljellä.

            Oli täysin absurdia väittää, että kolme- ja puolimiljoonainen Suomi muodostaisi vakavan uhan Leningradin ja koko NLn turvallisuudelle, mutta ainahan valehtelijat ja despootit yrittävät “laillistaa” toimintansa joillakin, täyspäisten mielestä usein hyvinkin kyseenalaisilla moraaleilla ja oikeutuksilla. Ja että NATO 150 km rajalta muodostaisi vakavan uhan? No joo, Eestin Narvasta on alle 150 km Pietariin, joten taktista ydinpommia sinne ja sassiin.

            Jos NL ei olisi yrittänyt väkivalloin laajentua koko Eurooppaan ja ylikin ja olisi kunnioittanut naapurimaidensa suvereeniteettia, ei koko länsi-itä vastakkainasettelua olisi syntynyt ja Euroopan historia olisi erilainen. Neuvostoliittoa ja sen vainoharhaista johtoa saamme pitkälti kiittää nykytilanteesta.

          • NL ja sen johto on kuollut ja kaupattu iät ja ajat sitten. Sen sijaan periaatteet pysyvät samoina, Sunzi määritteli ne ‘Sodankäynnin taito’ teoksessaan 1200 vuotta sitten.

            Kyllä vain, NATO etäisyydellä 150 km Pietarista on existentiaalinen uhka koska nykyisin ohjukset liikkuvat jopa 10 M nopeuksilla ja täten lentoaika on vain 50 sekuntia; ja sellaisen ohjuksen alasampuminen on mahdoton. Kuten eräs gruusialainen sanoi v. 1939: “Me, kuten tekin, emme mahda mitään maantieteelle. Me emme voi siirtää Leningradia joten joudumme siirtämään rajaa.” Tai nykyisin se tapahtuisi niin, että konfliktin ensimmäisinä hetkinä uhka olisi eliminoitu, kerralla poikki.

            Yleensä tuntuu siltä, että Flyin’Finn on enemmän fantasioi vahinkojen aiheuttamisesta Venäjälle kuin Suomen pelastamisesta globaaliselta parasiitilta ja selviytymisestä tulevasta sodasta. Konfliktien sattuessa NATO-Suomi olisi tuhottu NATO-Viron kanssa ensimmäisten minuuttien aikana, koska ne on niin lähellä. Sen sijaan liittoutumaton Suomi ei uhkaa ketään, ja siinä on sen selviytymisen mahdollisuus.
            Mutta Historian opetukset opettavat, että ihmiset eivät opi mitään.

          • Sinä taas tyrkytät pro-Russiaa ja Messias Tsar Putainia oikeuden esitaistelijoina ja maailman pelastajina suomalaisille, joilla on jonkin verran kokemusta itänaapurin “hyväntekeväisyydestä”.

            NL on tosiaankin kuopattu ja johtajat vaihtuneet, mutta toimintaperiaatteet pysyvät samoina, niinkuin itsekin myönnät. Puolueeton Suomi on nyky-Venäjältä tasan yhtä turvassa kuin se oli sitä NLlta 1939.

            Ymmärrän kyllä, että NLssa saamasi aivopesu on sitkeää laatua ja että olet uskollinen ja lojaali työnantajallesi, mutta PVLlle olet samaa kuin Stephen Elop oli Nokialle; Myyrä.

          • Ihan oma mielipiteeni on se, että venäjää ei pidä alkaa halaamaankaan, mutta hyvä kauppakumppani se on vuosikymmenet ollut. No välillä tuli vastakauppana kyseenalaistakin tavaraa, mutta sekin hupeni suomeen kummasti.
            Heti kun suomi lähti amerikkalaisten ja heidän käskyttmän eu:n kelkkaan kauppasaarrossa, romahti suomen vienti ja tasainen ulkomaankaupan tulo.
            Myös välillistä tuloa oli suomelle kun Kotkan sataman kautta kulki vaalimaalle rekkajonot.
            Monelle pienelle ja keskisuurelle yritykselle oli kuolinisku, kun he joutuivat lopettamaan businekset venäjällä ja moni myös laittoi lapun luukulle, puhuttiinko näistä, ei.
            Ainoa mistä voivoteltiin oli Valio, joka joutui myymään kptimaassa vientiin tekemänsä tuotteet, sai myös 70.milj sakon kilpailuvirastolta jota ei ole vileläkään maksanut.
            Ukrainan ja Krimin asia on venäjän ja Ukrainan välinen asia, siihen ei pitäisi olla muilla nokan koputtamista, kumpikin osapuoli on yhtä syyllinen asian laitaan kun ei olla osattu keskustella vaan ollaan menty tunnepohjalla.
            Mutta koska Ukraina on sionistisen pankkijärjestelmän (IMF) talutusnuorassa, niin sen pitää heidän mielestään koskea myös koko eurooppaa ja kaikkien pitää tästä kärsiä.
            Koska suomi on luopunut itsenäisyydestään ja on osaltaan saman nuora jatlkeena, ei rangattomien päättäjien osalta ole odotettavissa itsenäistä päätöksentekoa joka ajaisi suomen etua ts. olla piittaaamatta sionistisen eu:n pakotteista ja käydä kauppaa rajanaapurin kanssa.
            venäjän valtaushaluja ei tarvitse pelätä, koska suomella ei ole mitään mitä se tarvitsisi, sillä itsellään on samoja moninkertaiset määrät, eikä suomesta ole uhaksi venäjälle, ellei natokiimassa mene liittymään tähän terroristipuljuun, silloin syy muuttuu puhtaasti poliitiseksi ja se on ensisijaisesti poliitikkojemme sekä “presidentin” ongelma.

  5. Jopa Pattonkin oivalsi…tosin liian myöhään, että oli taistellut ihan väärää vihollista vastaan..

  6. @ Tuumaaja: Kauppasuhteita on ollut iät ja ajat ja niitä pitääkin olla, mutta niidenkin pitää perustua terveeseen rahalla maksuun tai laatutavaraan, jos bilateraalia. Esimekkinä voisin mainita, kuinka Venäjä lähetteli aikoinaan rekkakuormittain suomalaisen kenkätehtaan tuotteita takaisin, koska välipohja oli joissakin kengissä kahdesta nahanpalasta (kyllä, tarkistivat röntgenillä!) ja koska pakkauslaatikot eivät olleet oksattomasta koivulaudasta…

    Paluukuormina tulleita vihanneksia ajettiin usein suoraan kaatopaikalle, kun olivat mätiä jo lastatessa ja kymmeniä metallisorveja suoraan metallinkierrätykseen, kun olivat rungoltaan korkkiruuveja, koneistoissa karvahattuvälykset ja voiteluaineet täynnä metallipurua. Voisin kertoa vuosien henkilökohtaiseen kokemukseen perustuen näitä esimerkkejä sivutolkulla, mutta antaa olla.

    En tarkoita, että meidän tulisi liittyä NATOON, enkä myöskään sitä, että eristäytyisimme nyky-Venäjästä, mutta Leon ylistyslaulut ja pelottelut kera suorastaan paradoksaalisten “todisteiden” kyllä näyttävät, millä asialla hän on. Helppohan se on linkitellä ja copypasteta näitä “totuuksia” suoraan työnantajan tarjoamista arkistoista, minne ne on lajiteltu aihepiireittäin ja ilmeisesti myös kohdehenkilöiden oletetun ÄOn mukaan.

    Kyllä häneltä tulee asiatekstiäkin, mutta nämä usein täyttä huuhaata olevat jutut kiveen kaiverrettuina omaavat ainoastaan kyseenalaisen viihdearvon. Ja ollaanhan me joskus samaakin mieltä; hänen mukaansa Suomen itäraja ei ole “oikeudenmukaisella” paikalla. Olen samaa mieltä, sen tulisi noudatella enempi heimorajoja, eli jotakuinkin Marskin sanoin “Vienanlahdesta Laatokkaan”… 😀

    Kohti Kansallissosialistista Pohjolaa porskutellessa, hiljentykäämme…

    • Tuo on tosi mitä kirjoitit.
      Ja kyllähän ihan rahallakin on venäjä maksanut tai siellä olevat asiakkaat näin 2000-luvulla, koska suomalaiset yrittäjät eivät muuta kelpuuttaneet (joskus tietysti osittain tavarana esim. puuta).
      karjalaiset ja vienankarjalaiset eivät ole koskaan halunneetkaan kuulua suomeen, ovat halunneet olla omissa olloissaan. Heimosotienkin aikana he enemmän eristäytyivät koko tapahtumasta kuin ottivat osaa, eivät he olleet pyytäneet sotimaan puolestaan.
      Tämä on yksi syy, miksi esimerkiksi pohjanmaalla ollaan evakoista karheana, vielä kun joutuivat heille maita luovuttamaan.
      Jos nyt kuitenkin ollaan tyytyväisiä nähin rajoihin ja koitettaisiin pitää ne edes ennallaan, vieläpä mahdollsuuksien mukaan tiivistää ja valvoakin niitä tulevaisuudessa.

Comments are closed.