Koti Artikkelit Tiedote tulevasta mielenosoituksesta Turussa 18.8.

Tiedote tulevasta mielenosoituksesta Turussa 18.8.

64

Pohjoismainen Vastarintaliike tulee järjestämään elokuussa mielenosoituksen Turussa. Kuten monet varmasti jo tietävät, tulee politisoituneen poliisijohdon alulle panema Pirkanmaan näytösoikeudenkäynti järjestömme kokoontumisvapauksia vastaan saamaan jatkoa Turun hovioikeudessa elokuun lopussa.

Tahdomme mielenosoituksella protestoida ja kiinnittää huomiota Suomen huonontuneeseen sananvapaustilanteeseen, jossa valtaapitävät pyrkivät pelottelemaan suomalaiset hiljaisiksi erilaisilla ajatusrikosoikeudenkäynneillä ja orwellilaisella “vihapuhe”-retoriikalla. Samaan aikaan monikulttuurisuudesta pyritään tekemään valtiollista ideologiaa, jonka kyseenalaistaminen ei ole sopivaa.

Aiomme mielenosoituksella julkisesti vastustaa kuvattua kehitystä sekä erityisesti järjestöömme kohdistuvaa poliittista kieltohanketta. Samalla osoitamme, ettei kansallismielinen toiminta ole tukahdutettavissa epämääräisellä pelottelulla, vaan suomalainen vastarinta tulee jatkumaan joka tapauksessa.

Mielenosoitus järjestetään lauantaina 18. elokuuta kello 12.00 Turussa, ja kutsumme mukaan kaikki isänmaalliset suomalaiset, jotka haluavat osoittaa tukeaan Vastarintaliikkeelle.

Toimituksen saamien tietojen mukaan kaupungissa on samana päivänä muitakin kansallismielisiä tapahtumia, sillä kyseisenä päivänä tulee kuluneeksi tasan vuosi Suomen ensimmäisestä terrori-iskusta, joka oli suoraa seurausta hallituksen maahanmuuttopolitiikasta. Tuolloin turvapaikanhakija puukotti silmittömästi ohikulkijoita Turun keskustassa.

On hyvin irvokasta, että samaan aikaan, kun maahanmuuttajaväkivalta yleistyy ja raaistuu, pyrkivät viranomaiset lisäämään suomalaisiin kansallismielisiin kohdistuvia pakkokeinoja. Päivämäärä on siis myös symbolisesti merkittävä ajankuva.

Kansallinen Vastarinta tulee tiedottamaan tapahtumasta myöhemmin lisää. Nähdään Turussa lauantaina 18. elokuuta 2018!

Vastarintaliike

64 KOMMENTIT

1. Jumalauta, viimeinkin teikäläisiä näkee Turussa…. juuri kun olen ehtinyt muuttaa Suomen kämppäni pois sieltä. Luulisi ihan että pelkäätte mua xD

• Joo. Näkyis et oot hilannu luus Kongoon. Olikse muuten sä joka söi krapulapäissään ne Damaskuksen synagoogan pyhät esinahat suolasieninä?

• Sionisti — “Suomen kämppäni”? Sen on ensinnäkin “Suomen-kämppäni”, mutta eipä kaltaiseltasi henkiheikolta voi mitään odottaa. Kämppäsi on sossun maksama alle 20 m²:n itsemurhakoppi harmaassa betonieläintarhassa muiden juoppojen, nistien ja neekereiden seassa. Kaltaisesi saasta tullaan tuhoamaan viimeistä myöten pois Suomesta.

• Jos kyseessä olisi punarkkikompurointi, olisi suorastaan suositeltavaa polttaa pari kiloa pilveä ja vähän crackkia sekä muutama pysäköity auto kera parin roskalavan. PVLn tapahtumissa keskitytään polttamaan kaloreita marssin tahtiin.

• “Tämän päivän jääkäreillä” lienee aika kehno kunto, jos kalorit palavat merkittävästi parin sadan metrin marssilla.

• Tahti on tiukempi askeleella, kun verrataan vihervasemmiston valumiseen kun ei jalka enää nouse ikeen alla.
            Rinne ja liittopolitrukit tuodaan autoilla mahdollisimman liki puhujakoroketta ettei saa slaagia 10m maratonista.

• Viisi Laukausta — Ymmärryksesi termodynamiikan laeista on naurettavan huono. Mene katsomaan niitä ponipiirrettyjäsi tai mitä vittua te hintit ikinä katsottekin. Finnipulisongit, spermalta haiseva hengitys ja sossun maksama yksiö – siinä sinun saavutuksesi tällä maallisella vaelluksella. Suomi on viturallaan juuri sinunlaistesi takia, mutta onneksi asiaan tulee vielä muutos. Sen jälkeen kaltaisesi ovat vapaata riistaa.

• Flyin’ Finn — Älä unohda linja-autoja. “Viher”-vasurit vihaavat julkista liikennettä yli kaiken, sillä se ei saastuta tarpeeksi. Ei vittu mitä pellejä. Yhtään minkäänlaista logiikkaa, järkeä tai älyä ei kannata etsiä bolšujen tekemisistä tai sanomisista, sillä mikään noista em. ominaisuuksista ei heissä majaansa pidä.

Eläköön voitto‼ ♛➑✠➑♛

• Jos olet niin heikko, että et kykene olla polttamatta tai juomatta muutamaa tuntia ei sinulla ole asiaa ihmisten ilmoille.

2. Vesipullo plakkariin ja menox! Itse vaan olen näillä näkymin kyseisenä päivämääränä jokusenkin tuhannen kilometriä etelämpänä. Jos keikka peruuntuu niin paikalla!

3. Nyt kyllä pitää saada oma arsch vivuttua paikalle hinnalla millä hyvänsä.

4. Täällä nähdään. “Heil Hitler!” ja “Sieg Heil!” -tervehdykset toivottavasti soivat lujaa ja runsaslukuisina. Siitä vain laittamaan putkaan kaikkia meitä satoja kansallismielisiä. MV-pellet saavat jäädä kotiin jälleen kerran, mikä lienee jo tarpeetonta edes erikseen mainita. Selfie-kepeillä voivat sitten mennä kattilavallankumouksiin ymv. kuvailemaan toisiaan Facebookiin.

5. Turkulainen lehti järjesti kyselyn:

Mikä mielenosoitus saa sinun tukesi?
    44% (7137 ääntä)
    30% (4892 ääntä)
    20% (3280 ääntä)
    5% (768 ääntä)
    1% (115 ääntä)
    Ääniä yhteensä: 16192
    Voit äänestää täällä:
    Yhteensä 50% vastaajista kannattaa kansallismielisiä mielenosoituksia ja reilusti alle puolet, 44℅ kannattaa Turku ilman natseja (hinttien ja rotumuukalaisten järjestämää punarkkien mölyämis- ja öyhöttämistapahtumaa.
    Kai S.O.O. tulee Eläköön Vastarinta mielenosoitukseen?

• Pohjoismaisen Vastarintaliikkeen mielenosoitus
      20% (3357 ääntä)
      Pelkästään kyselyyn vastanneista 3357 ilmoittaa tukevansa Vastarintaliikkeen mielenosoitusta.

• Luin pari mielenkiintoista kommenttia:
        6.8.2018 22.23
        Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
        Klo 23.00 Turku ilman natseja -mielenosoitus n.1300 ääntä. Nyt klo. 01.18 n.5200 ääntä. Joku tässä ei ihan ehkä täsmää. Elkää oikeasti viittikö tämmösiä äänestyksiä pitää, jos näitä tuloksia pitää kääntää haluttuun suuntaan. Aika myöhään siis vajaa 4000 ääntä annettu ja vain yhdelle noista ehdokkaista.
        Ilmoita asiaton viesti
        Woewoe 7.8.2018 01.22
        Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
        Aivan samaan kiinnitin huomion kuin Woewoe. Yhtäkkiä luvut pompsahtaneet täysin päälaelleen. Harmi, ettei tullut otettua kuvakaappausta. Täytyy tulevaisuudessa olla tarkempi. Älkää ihan oikeasti viitsikö muokata näitä äänestyksiä, vie täysin pohjan koko äänestykseltä. Taitaa vaan oma agenda painaa… Tällä hetkellä vitsi koko äänestys…

• Tilanne nyt: Mikä mielenosoitus saa sinun tukesi?
          39% (7847 ääntä)
          29% (5813 ääntä)
          27% (5458 ääntä)
          4% (845 ääntä)
          1% (154 ääntä)
          Ääniä yhteensä: 20117

• Mikä mielenosoitus saa sinun tukesi?
            58% (21636 ääntä)

Nyt olisi kyllä uutisen paikka. 🙂

• Tilanne muutunut, kansa herännyt?

35% (7916 ääntä)
          34% (7571 ääntä)
          27% (5958 ääntä)
          4% (855 ääntä)
          1% (154 ääntä)

• PVL äänestyksen kärjessä: Pohjoismaisen Vastarintaliikkeen mielenosoitus
            35% (8044 ääntä)

• Katos Ville pirua. Deletoivat varmasti koko jutun jos kärjessä kerran ollaan. Tai sitten yks kaks arviolta 10 000 punarkkia herää samanaikaisesti ja painaa nappulaa…

• “Äänestys on suljettu ulkopuolelta tulleen manipuloinnin takia.”

Haha, olipa arvattavissa kun PVL voitti äänestyksen.

6. Hahah, Löysin tällaisen:
    LÄMÄN MARSSI! ANTEEKSIPYYNNÖN JA SOVITUKSEN MARSSI JÄRJESTETÄÄN TURUSSA 18.8.2018 KLO 18.00. Kokoontumispaikka on Tuureporinkadulla, juutalaisen synagogan luona, josta marssimme Aninkaistenkadulle, edelleen Uudenmaankatua pitkin juutalaiselle hautausmaalle. Marssin pituus on noin 3,5 km. Elämän marssi on ensisijaisesti parannuksen tekoa omassa sydämessä antisemitismistä, välinpitämättömyydestä ja vaikenemisesta, mutta myös marssin muodossa julkinen anteeksiåyyntö juutalaisilta. Olemme monin tavoin osallisia juutalaisten kärsimyksiin ja myös syyllisiä holokaustin kärsimyksiin ja kuolemiin. Se ei ole poliittinen eikä evankelioiva liikehdint. Elämän marssin syntyhistoria katsottavissa TV7 arkistosta; Kuningaskunnan tuuli, jakso 47: http://www.tv7.fi/vod/player/58829/ Marssin aikana rukoilemme ja ylistämme Jumalaa hiljaa mielissämme. Tule mukaan marssimaan, murtamaan vaikenemisen muuria ja osoittamaan rakkautta ja välittämistä juutalaista kansaa, Jumalan silmäterää ja Israelia kohtaan. Päätöstilaisuus Evankeliumitalolla, Vähä Hämeenkatu 16, Turku. Ps. 133:1 Katso kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat! Israelin ja Suomen liput mukaan marssille! TV7 TV7 Varsinais-Suomen maakuntaryhmä Mahdolliset yhteydenotot / kyselyt /: Maarit / Mauri, puh. 045-25 61 495 / 040 – 37 37 925 “AIKA MURTAA VAIKENEMISEN MUURIT!” “AIKA KITKEÄ ANTISEMITISMIN JUURET!” “AIKA ON VELJESSOVUN!” +

• Pitäisikö mennä marssille “osoittamaan rakkautta ja välittämistä juutalaista kansaa kohtaan” 😂

• Toivottavasti joku iPhone jyrää koko letkan yli rekalla. Säästäisi meidän hommia sitten kun valta eräänä päivänä vaihtuu.

• Kannattaa muuten muistaa, että meillä ja juutalaisilla on yhteinen vihollinen: hiekkaneekerit!! Jos nyt hoidetaan ensin ne pois ja katsotaan sitten joskus, onko juutalaisista ja muista pienemmistä porukoista vielä ongelmaa… Voima kannattaa keskittää yhteen asiaan!!

• Kannattaa muuten muistaa, ketkä tuovat Euroopan hiekkaneekereitä? Jotta valkoiset olisi tuhottu ja samalla goyimit uskoisivat, että “meillä ja juutalaisilla on yhteinen vihollinen: hiekkaneekerit!!”
          Harva goy ymmärtää, että maahantuotujen hiekkaneekereiden takana juutalaiset ovat kuin kivimuurin takana, täydellisessä turvassa ja voivat tehdä geshefteja tyhmien goyimien pään menoksi.

Miksi nimenomaan neekerit ja hiekkaneekerit on valittu tuontiaineeksi? No koska nuo ovat niin röyhkeät ja katukuvassa näkyvät kauas! Siksi yksinkertaisten goyimien koko huomio, viha ja raivo kohdistuu näihin röyhkeisiin värikkäisiin ja äänekkäisiin rotumuukalaisiin, jotka toimivat ensin ukkosenjohdattimena ja myöhemmin sotilaina rotusodassa valkosia vastaan (juutalaisten ohjauksessa, ISISin tapaan).

• Hyvin sanottu Leo. Tuollainen öyhötys (“Tapetaan kaikki hiekkaneekerit vittu saatana”) on ihan turhaa.

• Mä olen kyl ihan ollu käsitykses, et Sipilä, Orpo, Soini ja muut hihhuli-pellet niit tänne roudaa ja EU:n idiootit!!

• Tapani Suomi
            Sipilä, Orpo ja Soini ovat poliittiset huorat, jotka vain noudattavat ylemmältä taholta tulevat käskyt. Kalergi suunnitelma (1925) on voimassa ja toteutetaan parastaikaa.

Miten hävittää Vihollinen №1?
            Tulee löytää sellainen Vihollinen №2, jota voidaan usuttaa Vihollisen №1 kimppuun, a auttaa Vihollista №2 sen verran, että Vihollinen №1 olisi tuhottu ja Vihollinen №2 taistelujen päätyttyä olisi mahdollisimman heikossa kunnossa. Toinen maailmansota on mainio esimerkki: Vihollinen №1 (Saksa) oli tuhottu pääosin Vihollisen №2 (Neuvostoliiton toimesta). Sitä varten NL oli avustettu ja aseistettu (Lend-Lease, 17 mln tonnia aseita ja muuta oli toimitettu sille). Välittömästi sodan jälkeen NL sai titteli Vihollinen №1.

Ihan samaa harrastetaan kun tulee hävittää valkoiset, Vihollinen №1. Sitä varten valkoisten maihin massiivisesti tuodaan muslimeja ja neekereitä, jotka sitten hoitavat likaisen työn juutalaisille ohjaajille.

Eivät ne ole idiootit, vaan toimivat pitkäaikaisella suunnitelmalla, joka on erittäin tehokas. Tavalliset goyimit eivät pysty käsittämään projekteja, jotka ulottuvat vuosien ja sukupolvien yli.

• Tapani Suomi — Uskotko ihan vakavissasi meidän “päättäjien” päätävän jostakin? Ehkä saavat Brüsselin-lounaan päättää itse, mutta siinä se.

7. Kansallismieliset ovat taineet käydä sivustolla ja napsutelleet nyt jo melkein 15.000 kertaa.
    Ainahan “natsien” vastainen galluppi saa pohjalleen lähtömäärän, mutta nyt ei auttanut sekään.
    Mitenkähän kun äänestys on loppunut, julkaisevatko sprintin tuloksen vai kääntävätkö päälaelleen?

• Varmaan yöllä on “Turku ilman natseja” mielenosoitus saanut 20 000 ääntä yhtäkkiä. 😃

• Kokeilin – tuohon kyselyynhän pystyy vastaamaan useammin kuin kerran…

8. Suomessa on aivan liikaa jihadisteja, apinoita ja muita loisia. Olin pakotettu käymään kaupungissa muonatäydennyksillä ja vitutus oli suunnaton autoillessani kaupungin läpi: nuoria iPhone-“pakolaisia” ja muita mutarunkkuja paikka täynnä. Juuri näiden hiekkaneekereiden eli aivan yksin tulleiden lapsukaisten määrä on hälyttävä. Vituttaa rankasti nähdä myös ämmiä räteissään ja toppatakeissaan kesähelteellä. Ei mene kauaa kun käyn repimässä rievut hevonvittuun joltakin parasiitilta. Milloin suomalainen mies alkaa toimia? Tuntuu kovin usein yhden miehen sodalta tämä valitettavasti. Jihadistit johtavat tällä hetkellä taistelua roimasti, selvällä piste-erolla.

9. Milloin lisäinfoa? Ihan matkan varaamisen kannalta olisi kiva tietää kauanko suunnilleen tapahtuma kestää. Mukavaa viikonloppua valkoiset ystävät!

• Vastarintaliikkeen tapahtuma todennäköisesti päättyy niin, että ihmiset ehtivät Turun terrori-iskun uhrien muistotapahtumaan, joka alkaa kello 14.

• Näin ajattelinkin, mutta halusin vain varmistaa asian. Semmoinen kysymys vielä, että missä kohtaa tarkalleen Eläköön Vastarinta! tapahtuma järjestetään? Sieg heil!

• Ei helvetti. Siellä on kaikki mätähampaiset lentokoneessa seisojat ja muut kehitysvammaiset sosiaalipummit sitten vaudissa oikein kunnolla. Eikö noita saatanoita edes hävetä? Ilmeisesti ei taida noin rankasti jälkijättöisten tunneskaalaan edes kuulua.

10. Mitäköhän tänä vuonna poliisi/antifa ja muut vassarit keksivät? Laitetaanko joku taas raudotettuna maijaan hakattavaksi vai keksitäänkö jotakin uutta?

11. Ukkokin muutti miehen kanssa asumaan, vieläpä kimppakämppään… eipä ihme kun katsoo kuvaa….Kovaa on peli rantahurreilla.

Elina Pirjatanniemi: Kansallissosialismia pitää vastustaa

KOLUMNIT Turun Sanomat 14.8.2018 3:00 77

Elina Pirjatanniemi, RKP:n puheenjohtajan Stefan Wallinin vaimo, on uhrannut lapsensa Suomen ruotsalaisille! Järkyttävää!

Saksassa lahjoitettiin lapset Kolmannelle Valtakunnalle, natsismille ja lopulta sotaan kuolemaan, Suomessa pienet piltit uhrataan Suomen ruotsalaisuudelle!

Osa puheesta on käännetty suomeksi:

》》”Elina Pirjatanniemi päätti puheensa kertomalla, että hän on antanut kallisarvoisen lahjan – kaksi tytärtään – suomenruotsalaisuudelle. Sitä hän ei olisi tehnyt, jos suomenruotsalaiset olisivat suhtautuneet häneen – suomalaiseen – ylimielisesti ja halveksien. ”Pitäkää huolta saamastanne lahjasta, älkää unohtako sen takana olevaa ajatusta.” 《《

Luulisi lakinaisena tietävän mitä on ihmisten uhraaminen, mitä siitä saa ja mitä oikeasti on “uhrannut”, sillä hänen väitöskirjansa kuuluu rikosoikeuden alaan.

Perjantaina 17. kesäkuuta 2005 kello 12 esitetään Turun yliopistossa Calonian luentosalissa 1 (Vänrikinkatu 2) julkisesti tarkastettavaksi oikeustiet. kand. Elina Pirjatanniemen väitöskirja “Vihertyvä rikosoikeus. Ympäristökriminalisointien oikeutus, mahdollisuudet ja rajat”. Virallisena vastaväittäjänä toimii prof. P.O. Träskman Lundin yliopistosta ja kustoksena prof. Anne Kumpula.

OTK Elina Pirjatanniemi on syntynyt 1966 Tampereella ja kirjoittanut ylioppilaaksi 1985 Tampereen yhteiskoulusta. Hän on suorittanut politices magister -tutkinnon 1993 Åbo Akademissa ja oikeustieteen kandidaatin tutkinnon 1995 Turun yliopistossa. Hän toimii assistenttina Turun yliopistossa. Väitös kuuluu rikosoikeuden alaan.

• Lisäksi kielemme ja kielioppimme on alle 70 ÄO:lla varustetulle kehitysmaalaiselle kiusallisen vaikea oppia 😀

Comments are closed.