Koti Uutisia Pohjoismaat Kansallissosialistit järjestivät aktivismia rappiotaidetta vastaan Norjassa

Kansallissosialistit järjestivät aktivismia rappiotaidetta vastaan Norjassa

4

Kansallissosialistiset aktivistit suorittivat vastikään aktivismia äärimmäistä rappiotaidetta edustavaa “anaalitappikääpiö”-patsasta vastaan. Patsas on sijoitettu Ekebergin veistospuistoon Osloon. Puistoa ylläpitää ja rahoittaa kapitalisti Christian Ringnes. Ringnes on kommentoinut valelehdistölle seuraavaa:

– Aikaisin tänään sain tietoa, että patsas on töhritty jollain tervalta näyttävällä värillä. Tämä on ilmeisesti tapahtunut yöaikaan.

Nordfrontin sisarsivusto Frihetskamp vastaanotti anonyymin sähköpostin tapauksen takana olevilta henkilöiltä ja pääsi käsiksi kuvamateriaaliin. Tekijät kuvailevat itseään kansallissosialistisiksi aktivisteiksi ja Vastarintaliikkeen tukijoiksi. He kertovat tekonsa olleen symbolinen protesti, jonka he toivovat johtavan useampien ihmisten inspiroitumiseen tekemään vastarintaa. Sähköpostissa luki:

“Tekomme oli protesti rivoa ja perverssiä ‘taidetta’ vastaan. Se, ettei patsas ole herättänyt ihmisissä vahvempia reaktioita, kertoo jo itsessään Norjan tilanteesta. Toivottavasti voimme vastaavalla toiminnalla herätellä kansaa ja inspiroida useampia vastarintaan.”

Paul Mccarthy ja hänen kaksi “taideteostaan”.

Patsaan on suunnitellut 72-vuotias amerikkalainen Paul McCarthy, joka on tunnettu lukuisista perversseistä “taideteoksistaan”. Niiden, jotka haluavat nähdä lisää esimerkkejä McCarthyn “taiteesta”, tarvitsee vain kirjoittaa hänen nimensä Googleen. Haluamme kuitenkin varoittaa häiritsevästä kuvamateriaalista!

Aiemmin mainittu puistoa ylläpitävä Ringnes on lisäksi itse perustanut Ekebergin puiston säätiön. Puiston “taideteosten” hintalappu ei ole tiedossa, mutta oletettavasti kyse on miljoonasummista.

Edellä mainittu McCarthyn suunnittelema patsas paljastettiin 31. toukokuuta, jolloin sekä Ringnes että McCarthy itse olivat paikalla. Puheen tapahtumassa piti miljardööri Johan H. Andersen jr. Puolialastoman ongenkoukkuja itsessään roikottaneen miehen paljastaessa patsaan Andersen sanoi:

– Welcome motherfuckers! This is the end of the world. This is the end of the civilization as we know it.

Lähde: Frihetskamp.net

4 KOMMENTIT

  1. No joo… Mitähän näistä “taideteoksista” sanoisi. Ehkä sen verran että ko. yksilön elämää hallitsee seksualinen turhautuminen yhdistettynä mahdollisiin seksualisiin tarumoihin. Häntä on ehkä käytetty hyväksi, tai hän ei ole päässyt käyttämään muita hyväksi joka on laukaissut mielenterveysongelmat joita hallitsevat perverssiot. Jos kuitenkin katsotaan “taideteoksia” ja niiden aihepiirejä niin kaikki liittyvä muutamaan aiheeseen: sukupuolielimet, seksualiset perverssiot sekä alistaminen (varsinkin naisen) alistaminen.

    Hän lienee taiteilijana turhautunut siihen että ei pystynyt luomaan mitään uutta. Näiden “taideteosten” asetelmat ja keskeiset teemat ovat jo aiemmin tunnettuja. Ja koska hän ei ole saanut luotua nimeä taiteilijana, on hän ruvennut tekeään “taidetta” joka varmasti aiheuttaa keskustelua. Tämä keskustelu ei välttämättä ole vienyt hänen uraansa eteenpäin tai auttanut häntä henkisesti, mutta sillä hän on pysynyt lööpeissä. Enkä usko että hänen “taidettaan” on kovinkaan usein ostettu. Tai, ehkä sille on tietty tilaus tietyissä piireissä.

    On surullista että henkilö uhraa koko elämänsä ja hänen kuoltuaan hänet muistetaan tällaisista asioista. Ei kovin mairittelevaa, mutta loppujen lopuksi kuvaa hyvin tämänhetkistä moraalia sekä uudella- että vanhalla mantereella. Ja erityisesti se kuvaa globalistien moraalia.

  2. Ennenmuinoin, taide oli yksi korkeamman kulttuurin ilmenemismuodoista ja sillä oli jopa tarkoitus ylevöittää ihmistä, niin yksilönä, kuin yhteisönä.

    Nyky”taide” taas pyrkii kasaamaan kaiken kuonan ja epämuodostuman isoksi suulliseksi ja oksentamaan tuotoksen, joko kankaalle, tai nuottiviivastolle. Ennen taide oli kauneusarvo ja yksinkertaisinkin maallikko näki, että “joutsen oli joutsen” nyt taiteilijat tuntuvat kilpailevan kuka tekee teoksen, jota kukaan ei ymmärrä ja teoksen voi selittää 1000 sivuisella romaanilla, jossa yhteen punaiseen viivaan, joka on sutaistu ruskean ulosteläikän yli..voi sisältyä kaikkea..rasismista, syrjäytymisen kautta, polttavaan homorakkauteen.

    Nyky teosten tehtävä onkin shokeerata ja herättää keskustelua, joka onkin minun kohdallani onnistunut, koska hyvin usein totean “Ei perkele, millaista paskaa”

    Eli, ei jätä ketään kylmäksi 😀

  3. Kertoo myös jotain kaupungin päättäjistä kun pistävät tällaista näytille. Yhtä Norski kuin turska on kääntynyt muotoon yhtä härski kuin Norski…

Comments are closed.