Koti Artikkelit Kansallinen taistelu Kansallissosialismi – NYT, osa 3

Kansallissosialismi – NYT, osa 3

30

Kansallinen Vastarinta julkaisee kolmannen osan vierailevan kirjoittajan ”Kansallissosialismi – NYT” -artikkelisarjasta, joka esittelee vision tulevaisuuden kansallissosialistisesta yhteiskunnasta. Lue myös artikkelisarjan osat 1 ja 2.

Joulunalus on harvinainen aika lehmän poikimiselle luomutilalla, joten Armi lähti heti aamusta pojalleen perintönä siirtyneelle tilalle miehensä Riston kanssa. Vasikka ei meinannut syntyä, vaikka se tuntui olevan oikeassa asennossa eikä poikimahalvauksestakaan voinut olla kyse. 5-vuotias pojanpoika Pertti oli vahtinut passiivista lehmää koko aamun leikkiensä ohessa ja juoksi puolilta päivin posket punaisena tupaan kertomaan, että nyt alkoi vihdoin edistystä tapahtua. Poika oli oikeassa. Märkä, kiharaturkkinen lehmävasikka oli pian jaloillaan navetassa katselemassa ympärilleen sorkat vavahdellen. Kaupungista joulun viettoon tulleelle Aadalle tämä oli aivan uusi kokemus. Hänellä ei ollut vielä tilaisuutta seurata naapurikylän teurastamon ja sikatilan työtä kuten Pertillä, joka oli käynyt hakemassa sieltä joulukinkun isänsä kanssa.

Armi-mummo kertoo, että Saukkosten modernin luomutilan mallinnus on tuttu lähes jokaiselle Pohjolan tilalliselle aina suurilta viljatiloilta siipikarjatiloille ja pieniltä omavaraistiloilta isommille tuotantotiloille. “Laatu ennen määrää”, Pertin Armi-mummolla on tapana sanoa. Armi kertoo muistoja nuoruusaikojen eurolihasta, joksi hän antibioottipitoista, epäeettisesti tuotettua tehotuotannon lihaa nimitti. Tehoviljellyt viljapellot ovat vaihtuneet osittain juures- ja kasvispelloiksi viljojen käytön vähentyessä, vaikka toki viljapellot hallitsevat yhä kansallismaisemaa. Luonnonkasveja hyödynnetään käyttöön erittäin tehokkaasti. Ruokavalion perustana ovat viljojen ohella kasvikset, ja osa kansallissosialistisen Pohjolan asukkaista on kasvissyöjiä.

Oli ollut hienoa nähdä, miten ihmiset palasivat kaupungeista maaseudulle tai maaseutumaisiin lähiöihin ja kuinka kylätoiminta elpyi ja yhteisöllisyys jarrutti ihmisten syrjäytymistä. Armi-mummo liikuttui aina, kun hän kertoi siitä kaikesta. Armi ja hänen miehensä Risto olivat mukana vallankumouksessa sen alusta asti. Armi kutsui sitä maaseudun vallankumoukseksi, eikä nimi ollut suinkaan liioiteltu. Muutos oli kuitenkin ollut vähintään yhtä suuri omavaraisuuteen pyrkivän Pohjolan teollisessa tuotannossa. Elämän tarkoitus ei ollut enää helpon rahan ja laiskuuden ylistäminen tai julkisuus sateenkaarilippu kainalossa maailmanparantajaa leikkien samalla kun kehitysmaat tuottivat teollisuusmaille kertakäyttötavaraa saastuneissa kaupungeissa lapsityövoimalla. Valkoiset ihmiset Pohjolassa päättivät rakentaa arvoisensa yhteiskunnan, ja siitä yhteiskunnasta tuli täysin erilainen kuin kulttuurimarxistien aiemmin luoma rappiotaiteen teos länsimaisesta vapaasta yhteiskunnasta.

Pihalla palavat valkeat jo ennen illan hämärtymistä ja lähitilojen väki kiertelee paikalla. Tilalla vietetään modernia versiota muinaisesta pohjoismaisesta keskitalven juhlasta toisin kuin monilla perinteisempää joulua viettävillä naapuritiloilla. Huomenna osa väestä menee kylän perinnekirkkoon, jonka toiminta eroaa suuresti siitä sateenkaarikirkon kuvatuksesta, jollainen kulttuurimarxismin lopun aikoina länsimaita hallitsi. Pelottava, harmaa-asuinen pukki saapuu kesken pihajuhlien pihalle vaatimaan pientä syötävää ja juotavaa talja harteillaan. Kuten muinakin vuosina, pukki vaatii pihalla olevan harvennushakkuista tulleen kuusen sytyttämistä tuleen ikivanhan jouluperinteen mukaisesti. Pertin veli Aarne saa tänä vuonna kunnian. Kun kuusi palaa komeasti, pukki lähtee pois koiravaljakollaan yleisön nauraessa ja taputtaessa esitykselle.

Väki siirtyy sisälle tuvan puolelle ja tontut ovat tuoneet sinne lahjoja kuusen alle, jonka koristeet suvun lapset ovat askarrelleet. Varsinainen jouluruoka syödään puisilta alustoilta. Aada ja pari muuta pienempää lasta laulavat yhdessä perinteisiä joululauluja. Pertti ja Aarne on kastettu muinaissuomalaisuuteen perustuvan uskon mukaisesti. Risto-ukki olisi halunnut kirkollisen kasteen pojanpojilleen, mutta Einon ja hänen on turha kiistellä uskonasioista. Eino on kasvattanut lapsensa hyvin eikä hänellä ole isänsä kanssa muita suurempia elämänkatsomuksellisia erimielisyyksiä. Lapsia kastetaan kristillisyyteen aivan kuten ennenkin, vaikka luonnonuskontojen harjoittaminen on saavuttanut myös suosiota.

Eino lähtee miesten kanssa ulos kirpeään pakkassäähän. Tänä vuonna Pertti pääsee mukaan ensi kertaa. Hanki hohtaa timanttien lailla ja silmäripsetkin ovat jäätyä yhteen, kun pakkanen kiristyy yöksi. Pertti jää miesten kanssa rinkiin ja katselee tähtikirkkaalle taivaalle sinne kurkottavien kuusten katveessa. Einon parta on huurteessa hänen lausuessaan kiitoksensa muinaisille Pohjolan miehille, jotka ovat kautta historian suojelleet omaa heimoaan ja omia perheitään. Eino pyytää jumalilta voimaa ja viisautta myös tuleville uusille sukupolville, jotteivät he koskaan unohtaisi, keitä me olemme. Eino veljineen ottaa rituaalin vakavasti, mutta osalle se on vain arvokas perinne. Viisivuotias Pertti jää miettimään henkien suojelusta vielä, kun he tulevat saunasta ja on aika käydä nukkumaan. Tänään myös hänestä tuli soturi oman heimonsa tuhansia vuosia pitkään ketjuun.

Armi-mummo on yleensä vähäpuheinen ja -eleinen, mutta kun hän palaa väenpaljouden keskeltä kotitalolle miehensä Riston kansa, tämä rohkaisee Armia lukemaan otteen päiväkirjastaan, jota tämä oli selaillut taas uudelleen monen vuoden jälkeen. Armi pitelee kirjaa hiukan vapisevissa käsissään, asettaen lukulasit silmilleen. Hän oli nuori ja vallankumouksellinen nainen tämän luvun kirjoittaessaan vuonna 2018 ja Risto tietää, ettei se Armi ole koskaan minnekään vuosien saatossa kadonnut. Se oli juuri se Armi, johon hän aikoinaan rakastui.

“Tänään ymmärsin ensimmäistä kertaa olevani hyvä ihminen. Hyvä ihminen on työteliäs ja rakastava. Hyvä ihminen varmistaa elämän edellytykset omalle perheelleen ja heti seuraavaksi hän auttaa omaa kansaansa, joka on myös osa hänen perhettään. Kaikilla kansoilla on oikeus vaalia kulttuuriaan, perinteitään ja elää omilla ikiaikaisilla asuinsijoillaan puolustamassa reviiriään. Hyvä ihminen näkee oman kansansa ainutlaatuisena, vahvana, kauniina ja rakastamisen arvoisena. Hyvä ihminen näkee myös ne oman kansansa ja rotunsa väliset näkymättömät säikeet, jotka ovat sitä kansaa yhdessä pitäneet tuhansien vuosien ajan.

Globalistit tiesivät ajaessaan valkoisia kansoja kohti omaa tuhoaan, että ellemme jonakin päivänä näkisi itseämme arvokkaana ja säilyttämisen arvoisena kansana ja haluaisi kaltaisiamme lapsia omaa kansaamme jatkamaan, meidät olisi helppo lannistaa ja mitätöidä. Meidät olisi helppo orjuuttaa ja lopulta tuhota. Valkoisten kansojen näkymättömät yhteenkuuluvuuden ja rakkauden säikeet ovat kaikista suurin uhka globalistien ylivallalle, ja siksi juuri näitä säikeitä he ovat armottomasti katkoneet vuosikymmen vuosikymmenen perään.

Ihmiset, jotka eivät kykene ajattelemaan kriittisesti ja itsenäisesti, lähtevät sotaan omaa kansaansa vastaan raivoisasti ja eliitin julistamaa sanaa uskoen. Heistä tulee systeemille kuuliaisia robotteja, joilla on valmiiksi ohjelmoitu liberaali maailmankuva vailla siteitä omaan kansaansa, vailla näkemystä omista juuristaan sekä aivopesun kautta opetettu tarve halveksua omaa verenperintöään. Ohjelmoinnista poikkeava eli valkoisten yhteisöllisyyttä edistävä käytös johtaa koko tuotantolinjan uudelleenohjelmointiin entistä tiukemmalla valvontakoneistolla. Systeemille kuuliaiset robotit valvovat, ettei yhdelläkään robotilla olisi ohjelmointivirhettä eli kykyä ajatella vastoin järjestelmän niille tekemää tarkkaa muottia.

Se vapaus, jota eliitti meille tarjoaa, on irvikuva vapaudesta. Se on vapautta nauttia ihmiselon kaikista hengen ja materian iloista ihmismielen viihdekeskuksissa, joiden hedonistisiin ohjelmanumeroihin pienet lapsetkin revitään mukaan osana äärettömän vapauden ja itsekeskeisyyden kulttia. Koska järjestelmä näin vaatii tekemään, aina löytyy moraalittomia ihmisiä, jotka valvovat maksusta tai silkkaa typeryyttään, että sirkushuveissa mennään kohti yhä syvempää valkoisten kansojen alennustilaa. Jokainen tämän “viihdekeskuksen” ulkopuolelle pyrkivä tuomitaan, sillä kaikkien on pakko rakastaa sirkusta.

Meille kerrotaan, ettei meillä ole perinteitä eikä säilyttämisen arvoista kulttuuria vaan ainoastaan tämä meille ylhäältä annettu viihdekeskuksen tarjonta, jossa monikulttuurisuus, moraalittomuus ja ääriliberaalius korvaavat arvokkaan ja vastuullisen ihmisyyden mallin. Vihollinen tietää, että kansa, joka viihtyy yksinkertaisten huvitusten parissa eikä edes huomaa elävänsä kontrolloituna niiden keskellä, ei lopulta enää edes välitä, asteleeko samoihin juhliin ystävä vai vihollinen, kunhan vain heidän oma oluensa ei pääse läikkymään ja viihdeohjelmansa keskeytymään.

Tänään ymmärsin, miten vapaita me kansallissosialistit olemme. Me emme elä järjestelmän viihdekeskuksissa uskotellen itsellemme olevamme onnellisia ja vapaita. Me emme myöskään ole järjestelmän ohjelmoimia robotteja. En usko globalistin voivan koskaan ymmärtää, miten onnellisia ja vapaita me todella olemme! En tule palaamaan enää koskaan osaksi järjestelmää tietäessäni, millaista tarkoitusta varten se järjestelmä todella on rakennettu. Minun ei tarvitse enää koskaan irtisanoutua omista mielipiteistäni. Minun ei tarvitse miellyttää meitä vihaavia ja valheisiin uskovia ihmisiä. En enää edes kuule ihmisten syytöksiä ja pilkkaa. Se kaikki on pelkkää taustakohinaa, jolla ei ole lopulta mitään merkitystä.

Vain pahat ihmiset pysyvät hiljaa, kun kansakunta pakotetaan kulkemaan kohti omaa hidasta ja tuskallista loppuaan. Tänään ymmärsin, miten ainutlaatuista aikaa me elämme. Lopullinen voitto on vielä edessä, mutta me kuljemme koko ajan sitä kohti. Tämä juna ei enää pysähdy. Kun bolsevikit aloittivat kansanmurhan Venäjällä, sionistipankkiirit olivat ohjaksissa. Kun Neuvostoliitto romahti, finanssieliitin edustajat taputtivat innoissaan käsiään uuskommunismin eli globalisaation valmis käsikirjoitus takataskussaan. Kun järjestelmä taas romahtaa, pystymmekö me voittamaan takaisin valkoisten itsemääräämisoikeuden ja siltä viedyn kunnian? Vaikka me voisimme estää bolsevikkien perillisten uuden valtaannousun takaoven kautta, meidän on voitettava takaisin vielä valkoisen rodun itsekunnioitus ja vastuuntunto, jotka siltä on liki täydellisesti murskattu.

Uskon ja luotan, että me tulemme saamaan kansamme vapauden vielä takaisin ja että tarpeeksi moni herää ajoissa unestaan. Vaihtoehtona on jatkaa elämää ilman kunnollista päämäärää ja tarkoitusta sirkushuvien keskellä järjestelmää kumartavana robottina, joka ei edes välitä paremmasta. Toinen vaihtoehto on jäädä länsimaiden historiaan osana taistelua paremman yhteiskunnan puolesta. Ne, jotka taistelevat kansansa olemassaolon puolesta, elävät ikuisesti. Me seisomme viimeisimpinä lenkkeinä samojen tähtien alla, samoilla jään ja roudan muovaamilla kallioilla, enkä halua tämän kansamme tuhansia vuosia kestäneen ketjun katkeavan. En halua nähdä näillä kalliolla ihmisiä, joille tämä maa ei merkitse mitään.

Ilman epäilyksen häivääkään olen varma, että tämä taistelu on esi-isiemme ja -äitiemme tahto.”

Armi laittaa hiljaisuuden vallitessa kirjansa pois sylistään väsyneenä vilkkaan päivän jälkeen. Kumpikaan heistä ei puhu hetkeen sanaakaan. “Laitoitko saunan pois päältä?”, Risto kysyy viimein ja Armi nyökkää yhä ajatuksiinsa syventyneenä. Heillä on nyt sähkökäyttöinen sauna vanhan rantasaunan lisäksi. “Käyn vielä vilkaisemassa, että ajastin on nollattu”, Armi lupaa hajamielisenä.

Risto menee Armin lähtiessä yöpuulle katsomaan työhuoneeseensa vanhoja tuttuja tavaroitaan ja aseitaan sekä erilaisia teoksia, jotka hän on säästänyt muistona vanhoilta ajoilta. Moni niistä on luettu hiirenkorville, vaikka sähköiset versiot ovat vapaassa käytössä. Siellä on myös hänen vanha hihanauhansa sekä kehystettyjä valokuvatauluja vanhoista tapahtumista. Hänellä on myös lipastossaan albumi, jota hän katselee harvemmin. Muistoja vainosta, oikeudenkäynneistä, väkivallasta ja jopa kunnian ottamisesta pois niiltä, joille kunnia kuului. Vaikeuksien kirjo oli loputon, mutta silloin kun luovuttamisen hinta on liian korkea, taistelija ei luovuta koskaan. Juuri siksi me olemme yhä täällä.

NOX

30 KOMMENTIT

  1. Todella hyvä artikkeli! 🙂👍 Toivon todella, että tulen näkemään ja olemaan osana kansannousua ja vallankumouksen, kansallissosialistisen Suomen, puhdistettuna kaikesta saastasta. Vallankumouksen jälkeen kaupunki, joka on raunioina taistelujen jälkeen, katulampuista roikkuu hirtettynä maanpetturipoliitikot ja muita kansan vihollisia uuden oikeuden ja järjestyksen merkiksi. Juha Sipilä on kuulemma viety uuden kansallissosialistien suojelupoliisin erikoisjoukkojen toimesta “käsittelyyn”. Yhteiskunnan uudelleen rakentaminen alkaa kun “vuoden 1918 tapahtumat” on toistuneet ja Suomi on puhdistettu saastasta. Pakolaisille on tehty maahanmuuttoviraston, poliisin ja tullin toimesta järjestelykeskuksia johon Suomessa olevat maahantunkeutujat viedään ja lähetetään takasin Lähi-itään, Afrikkaan tai mistä nyt ovatkin tulleet. Suomi on jälkeen mahtava ja kaunis paikka asua, kansan viholliset on kukistettu, eliminoitu tai vangittu, ulkomaalaiset on lähetty pois. Suomi kuuluu vain Suomalaisille! Eläköön Voitto! 🙂

  2. Komeaa tekstiä. Muinaiset ovat kanssamme! Heidä on nähty. Kalevan pojat, hyökkäykseen ja pelko pois. Kuolemaa ei ole. Ruumis on vain väline. Upeaa Suomi maisemaa luova kirjoitus.

  3. Tämä oli kolmas osa tästä sarjasta. Ihmisillä pitää olla aina unelmia ja mielikuvitusta, niiden avulla selvitään rankoista vastoinkäymisistä. Elämän ilot pitää kuitenkin löytää jokapäiväisestä arjesta, sillä jos siitä ei löydä mitään iloa, niin sellainen elämä teke kyyniseksi. Aivan kuten kertomuksissakin jokaisen päivän tapahtumista löytyvät senhetkiset ilot ja onnen tunteet.

    Ja jotta tämä ei jäisi vaih haaveiden ja/tai unelmien asteelle ja jotta me teemme sen ensimmäisen muutoksen tuleville sukupolville, on aika tehdä konkreettisesti jotain. Meistä yksikään ei itse pysty hankkimaan maatilaa joka elättäisi perheen tai useamman perheen. Mutta yhdessä voimme. Meistä jokainen pystyy omatoimisesti opiskelemaan erilaisia ammatteja ja niiden niksejä. Pystymme opiskelemaan kieliä ja eri kulttuurien välisiä kaupankäynti taitoja.

    …mutta se mihin me pystymme on osuuskuntana/säätiönä ostamaan tilan silloin, toisen tällöin. Silloin uudisraivaajahenkisille avautuu mahdollisuus tuottaa asioita, jotka vahvistavat yhteisöämme. Ja muille yhteisön jäsenille avautuu mahdollisuus auttaa/olla osana alkutuotantoa. Sillä kaikki kaupoista ostamatta jätetty tuote heikentää globalisteja. Sen lisäksi että se heikentää, on se laadukkaampaa/terveellisempää sekä edullisempaa. Tätä kautta pitkässä juoksussa yhteisömme vahvistuu, se pystyy tarjoamaan vahtoehtoisia työpaikkoja ja ennen pitkää siitä kasvaa oikea yhteiskunta nykyisen sisälle. Ja siinä kohtaa sen laajenemista ei pysäytä mikään.

    Kun tätäkin kommenttia lukee globalistien edustaja ja se toimitetaan virkamiehille sekä viranomaisille, heitä pelottaa. Heitä pelottaa yhteishenki ja sen vahvuus. Heitä pelottaa määrätietoinen eteneminen ja yhteinen päämäärä.

    Nyt, JOS poliisihallituksen kieltokanne saa lainvoiman, on aika ryhmittyä ja toteuttaa suunnitelmat pimennossa. Aika on kuitenkin puolellamme. Me itse määräämme kohtalomme ja lastemme kohtalon. Joka on jo parempi kuin omamme.

    • Yritin toteuttaa tämän kansallisromanttisen unelman, kansallissosialistisen ihanteen maalla. Yhteenvetona kerron, että sellainen elämäntapa isoina annoksina on paljon vaikeampi kuin kuvitelmissa oli, ja hyvinkin tehoton. Ja tekee melkein mahdottomaksi osallistumisen oikeaan taisteluun oikeudenmukaisen (l. kansallissosialisen) yhteiskunnan puolesta. Se muistuttaa uintia vastavirtaan: paljon ponnistuksia ja hyvin vähän tolkkua. Perheen elättämisestä ei voi edes puhua, mistään “vaihtoehtoisista työpaikoista” puhumattakaan. Maalaiset eivät osta eivätkä arvosta mitään laadukkaampaa/terveellisempaa. Verot (maa ja kiinteistö) ja pakolliset kulut on maksettava, joten ilman muuta tuloa yhtälöllä ei ole ratkaisua.

      Kun globalisti lukee kehotuksen kansallissosialisteille muuttamaan maalle – se on globalistille ilosanoma. Koska kansallissosialistien muutto maalle tarkoittaa luopumista taistelusta ja kaupunkien jättämistä viholliselle. Kaikki tärkeät yhteiskunnalliset tapahtumat tapahtuvat poikkeuksetta kaupungeissa siinä missä on valtaosa ihmisistä ja hallintoelimet, ja vain joukkovoimalla. Muutto maalle hajottaisi ja atomisoisi liikkeen.

      Muutto maalle “yhteiskuntaa parantavana tekona” on ääremmäisen naiivi ajatus, ja hyvinkin vahingollinen jos se olisi massailmiö kansallissosialistien keskuudessa. Tämän minun on todettava omalla henkilökohtaisella kokemuksellani. Enkä usko että muut onnistuisivat paremmin – tuottavuuden nostaminen vaatii mittakaavan suurentamista ja tällä tiellä pian löydät itseään samasta ansasta missä ovat nykyisin kaikki “ammattiviljelijät”.

      • Leo Leo, Gulag kokemuksia ei lasketa 🙂

        Taas nähdään miten tämä Venäläinen “Suomalais-Kansallismielinen” toimii järjestön tavotteita vastaan.

      • Unohtui ruplan voittokulku ja Putainin valtavat tungstenvarastot.

        Maalta ne löytyvät useimmiten jotka tosipaikan tullen ovat halukkaita ja kykeneviä toimimaan. Hyvänä esimerkkinä pienviljelijät Simo Häyhä ja Viljami Pylkäs joka oli Antti Rokan nimellä Tuntemattomassa Sotilaassa.

        Kun maaseudun kansallismieliset pistävät maito- ja viljahanat kiinni tulee kaupungissa mouruaville äkin nälkä. Kaupunkikuvioista löytyy niin kansallismielisiä kuin myös punarkkien “kerma” silmät kamasta sikkurassa paasaamassa foorumillansa suurta ja lopullista voittoa vaan eipä niistä juuri muuhun olekaan. Maalla ne kuolisivat nälkään kun ei ole eineksiä pellossa eikä pizzaa tai purilaisia alle 200m etäisyydellä luolasta. Punaviheranarkonarkin keittokirjan ensimmäinen luku: “Kuinka keitetään vettä”.

        • Vierasrotuinen Juutalainen, valehtelija ja perkeleen lapsi, sinulla ei ole mitään sanottavaa itse aihesta joten pysy sinä jude hiljaa.

          Flying Finn, olet lentänyt Suomessa pois ja täten petit kansakuntasi ja jätit taisteluasemasi, olet rintamakarkuri joka tosiasiassa ei ole enää suomalainen, koska pitkään et ole elänyt samaa elämää Suomen kansan kanssa. Olet suomalaistaustainen eteläafrikkalainen, joten kuvitelmasi Suomesta ovat fantastisia ja vanheutuneita. Simo Häyhän ajoista jo neljä sukupolvia on vaihtunut. 70 vuodessa Suomi on muuttunut rajusti, ja kansallisromanttinen kuva maaseudusta ei pidä paikkansa vuosikymmeniin. Nyt enemmistölle Mammona on tärkein asia, ei Isänmaa. Se että kaupunkilaiset hipsterit kuolevat seuraavassa kriisissa ei tarkoita että muut selviävät, maan omavaraisuus on korkeintaan 10% luokkaa. En sotke tähän viestiin Venäjän valmiutta kriisiin, he selviävät varmasti.

          Sinä asut Et-Afriikassa ja ehkä tiedät sikäläisten maaseudun asukkeja. Minä taas asun maaseudulla Suomessa ja tiedän suomalaiset realiteetit. Nykyisin maaseudulla ei enää ole isänmaallisia sankoin joukoin kuin ennen. Köyhiä rahallisesti ja henkisesti, maalaiset äänestävät kansanpetturi Sipilää ja kansanpetturi Orpoa, se on fakta. Isänmaallisuus rajoittuu ulkoa opetettuihin rituaaleihin ilman minkäänlaista ajatusta – se on ikävä tosiasia. Nuoret muuttavat pois kaupunkeihin (ja jotkut jopa Etelä-Afriikkaan) – kylät autioituvat kovaa vauhtia eikä maalaisilla ole edes mitään ajatusta miksi asia on niin, eivät edes keskustele keskenään. Tottelevat vain kaikkea mitä herrat käskevät ja äänestävät valtaan vain samoja vanhoja huijareita Kepu/Kok/Sdp yms. Tämä on massailmiö: oma paita lähellä omaa persettä. Yritä itse muuttaa maaseudulle, yritä kertoa maalaiselle PVL:stä ja kansallissosialismista – sitten kerrot täällä käytännön kokemuksestasi. Sitä ennen sinulla ei ole moraalista oikeutta kritisoida ketään Suomessa toimivaa kansallissosialistia, tuosta Et.Afriikan lämmöstä.

          • “En sotke tähän viestiin Venäjän valmiutta kriisiin, he selviävät varmasti.” Pakko ottaa tää kohta tähän esille, koska kertoo kaiken tästä pikku ryssästä xD

            Ja hei sait mitä halusit flyin finn, tulihan ne venäläisen tungstenilla terästetyn putinviljan hehkutus sieltä xD

            P.s en tiennyt että teillä on siellä Kremlin takapihalla luomuviljelmät pystyssä 😂

          • Valitan Mr Bäckman mutta se on “Zerstörer” joka asuu E-Afrikassa. Minäkin olen siellä ollut muutaman kerran ja tehnyt samoja hommia kuin hän mutta emme ole tavanneet vaikka meillä on yhteisiä tuttuja.

            Sinä olet Putainin äänitorvi ja russofanittaja joka solultasi eikä yrityksesi esiintyä kansallissosialistina vakuuta edes Aatteen vastustajia joten anna olla. Keskity linkittämään juttuja joissa mielestäsi loistaa Putainin nerokkuus ja Venäjän loisto ja mahtavuus sillä siitähän sinulle maksetaan. Autan sinut alkuun ole hyvä:

            http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803052200789766_ul.shtml

            Reppana… En muuten tiennytkään että kotisi Kreml on muuttanut maaseudulle. Viimeeksi sielläpäin käydessäni se oli Punaisen Torin laidalla.

          • Minun silmäni aukesivat todellisuuteen aikapäiviä sitten. Aatesuunnaltani olen kansallissosialisti mutta sokean laput silmillä julistamisen sijaan osaan ottaa realiteetit huomioon. Sionismi on yhdessä kommunismin kanssa minun vastustajani mutta yksilötasolla kun mennään niin asia on hiukan toinen.

            Hyviä tyyppejä ja mätäpaiseita löytyy kaikista suuntauksista, oli ne poliittisia uskonnollisia tai vaikka urheiluun liittyviä. Moni rinta kaarella Aatetta julistava laskee minut harhaoppiseksi koska en ole valmis teloittamaan ihmisiä vain siksi että he ajattelevat asioista eri tavalla.

        • Siis kyllä pienviljely nyt aina jossain mittakaavassa on mahdollista, siihen kun vaan tukena pitää yllä teollista tuotantoa nii ei pääse mitkään katovuodet yllättämään.

      • Leolle tiedoksi että minulla on kokemusta viljelystä. On myös kokemusta siitä missä se menee pieleen ja tieto miten sen saa kannattavaksi ilman valtion tukipolitiikkaa. Mutta kuten sanoit, se vaatii työtä työtä ja työtä. Kaikki eivät ymmärrä miten paljon se rasittaa. Ja tehtaassa saa varmasti paremman tuoton.

        Kyse on niin monista pienistä asioita jotka yhdistelemällä saa tilan kannattavaksi. Jo siten että se elättää perheen mutta myös vähentää kustannuksia muilta perheiltä. On vain hyväksyttävä ne rajoitukset jotka maa- ja eläimet asettavat. Kun luonnollinen tuottavuus ylitetään, se maksaa.

        Yhtenä perusteena voisi mainita koneellinen maan muokkaus. Sillä on suuri merkitys kuluttaako kone päivän työssä 350 litraa polttoainetta vaiko 25 litraa. Kun isompi ei kuitenkaan ole kuin ehkä kolme kertaa nopeampi.

        …ai niin… tulin juuri navetasta. Ja kaupunkiin minua ei saa enää ikinä. Jos haluaisin samanlaisen elintason kaupungissa kuin minulla nyt on, pitäisi bruttopalkan olla luokkaa 14 000e/kk. Ja niitä paikkoja on vähän tarjolla.

        • Niin..lähinnä seemiläisten vuohipaimenten suuruudenhullua folklorea 😀 Saduissa on monesti onnellinen loppu, eikä siellä jaeta ohjeistusta, kuinka uloste on haudattava sotilasleirin lähellä 😀

  4. Maalle pako ei ole realistinen vaihtoehto tässä hetkessä. Kun maa on laitettu järjestykseen ja ei toivottu aines siivottu, niin sen jälkeen maaseudun asuttaminen olisi jopa suotavaa Linkolan “Suomi vuonna nolla (1988” hengessä.

  5. Yritin tässä yksi päivä selvittää symboliikkaa eri tuote merkkien mitä ne tarkoittaa. ymmärrätte varmaan kuinka lampailta ja tyhmiltä ihmisiltä tuli vastaus?? Vähän ruopeaa tuntumaan että ovat ansainneet kaiken paskan mikä heille kuuluukin! Heränneelle kaikki on niin sanotusti selvää ja pojat se vuosia ymmärtää valhe mediat ja valhe näyttelijät! Mutta uskon että olen aika hyvin perillä nykyään!!!

    kun ymmärtää isomman kuvan! Mutta joo ei tämä 5-8 vuoteen ole saanut yhtäkään tajuamaan miksi kaikki tämä tapahtuu ja olen jo suuresti sitä mieltä, että jos itse olisin muurari en niitä tyhmiä hyväksi käytettyjä pellejä vaan niitä jotka jostakin jotain ymmärtää, niin kiinnostaisiko itsekään tätä paska kansaa enää yrittää auttaa!! Kaikki vastarinta liikkeen lehdet ja tarrat revitään vaikka olen monta kertaa samaan paikkaan niitä laittanut 🙂 ! Oksettaa ja olisiko heränneille mitään mitään omaa paikkaa??? MOni paska jäte ihminen ei ymmärrä miksi sveitsillä menee hyvin saatikaa vittuakaan mistään!! Oksettaa!! Itse en pysty enää kauaa kattelee näitä paskoja suurin osa suomalaisista hetkeään! VITTU NÄMÄ OVAT TYHMÄÄ PORUKKAA JA OVAT ANSAINNEET ORJUUTUKSENSA!!! 90 luvun pankkikriisissä moni tappoi ittensä 🙂 🙂 ELI JÄTE PASKA KANSAA TAPPOI ITTENSÄ! vITUN TYHMIÄ PASKOJA!! EI SÄÄLIÄ AIVOKUOLLEILLE!!!

  6. Pvl:n edustaman ks:n vaarallisuus on sen tarjoama valmis paketti tulevaisuudesta. Muut nykymenoa vastustavat ryhmät keskittyvät lähinnä kritisoimaan vallitsevia oloja tarjoamatta mitään vaihtoehtoista tapaa hoitaa asioita.
    Sama asia toimii myös liikettä vastaan. Nyky ihminen on saatu uskomaan harhaan, jossa hän kuvittelee olevansa yksilö ja tekevänsä päätökset itsenäisesti. Tälläisen ihmisen on hyvin vaikeaa sisäistää ks:n edellyttämää elämäntapaa. Suomessa ei kukaan kuole nälkään ja viihdekoneisto suoltaa entistä rankempaa tuubaa, joten leipä ja sirkushuvit eivät tule lähiaikoina loppumaan.
    Jotain todella mullistavaa pitäisi tapahtua että massat hylkäsivät vääristyneen maailmankuvansa, ja alkaisivat etsiä vaihtoehtoista tapaa elää.
    Ehkä jotain sen kaltaista on suunnitelmissa, sillä nyky Suomessa pvl ei edusta minkäänlaista uhkaa.

    • PVL on kipinä, jonka olemassaolo on uhka nykyiselle juutalaisten koronkiskureiden ja shabesgoyimien järjestelmälle. Tämän kipinän ylläpito on kansallissosialistien kaikista tärkein asia. Valitettavasti tosiasia on siinä, että sheeple herää vasta kun kaukalosta loppuu rehu. Sillä hetkellä kipinästä on tultava liekki.

      Ennen lopullista voittoa pako maalle (rakentamaan omaa pikkuruista “yhden miehen kansallissosialismia”) ja yleensä pyrkimys vanhoihin hyviin aikoihin ko. ajan ulkoisten tuntomerkkien avulla ja rituaalien avulla – muistuttaa Cargo-kultia eikä pelasta ketään, se on varma tie umpikujaan ja häviöön.

      Kuten eräs jude sanoi: Aate, joka valloittaa massat, muuttuu materiaaliseksi voimaksi. Meidän on yläpidettävä aatteen kipinän, juutalaisten provokatioista huolimatta. Kun sheeple nälkiintyy ja herää taas ihmiseksi – silloin kipinästä tulee se liekki, joka valaisee tietä heränneille massoille. Siksi PVL kipinä on vakava uhka, jota yritetään sammuttaa kaikin keinoin (mukaan lukien tälläkin palstalla edustettu reaktionaarinen nationalismi, josta Vastarinta varoitti https://www.vastarinta.com/kansallissosialismi-ja-reaktionaarinen-nationalismi/)

      • Ei kukaan olisi haikailemassa ikuisten elämäntapojen perään elleivät kaikki empiirinen kokemus näyttäisi nykyistä massaa vastaan. Automatisaatiolla tai ihmisellä on tulevaisuus, ei molemmilla. Kansallissosialismi ei voi missään nimessä kiinnittyä kuoleviin ja itsetuhoisiin liikkeisiin, kuten nykyiset öljyn, globalisaation ja suoranaisen kansalle vihamielisen toiminnan alueisiin (älypuhelin- ja internet-riippuvaiset nykyihmiset). Voihan niitä toki käyttää, kuten alkoholia, tupakkaa ja huumeitakin voi käyttää, mikäli haluaa itseään heikentää ja mikäli haluaa rakentaa yhteiskunnan 100% varmuudella hajoavalle pohjalle. Tämä ei ole moralisointia, vaan TOTUUS.

  7. “Lapsia kastetaan kristillisyyteen aivan kuten ennenkin, vaikka luonnonuskontojen harjoittaminen on saavuttanut myös suosiota.”

    Ihmisestä tulee Kristitty uskoessaan Jeesukseen Kristukseen ainoana pelastajanaan.

    Lapsikaste on katolilainen oppi joka ei perustu Raamattuun.

    “Why Do Protestants Baptize Babies”

    https://www.youtube.com/watch?v=hyBmQdA0K1g

    Todellinen kaste (joka tehdään upottamalla ihminen kokonaan veden alle) tulisi ottaa vasta uskoontulon jälkeen kuten tässä KJV Raamatun kohdassa tulee ilmi.

    Acts 36-39

    36 And as they went on their way, they came unto a certain water: and the eunuch said, See, here is water; what doth hinder me to be baptized?

    37 And Philip said, If thou believest with all thine heart, thou mayest. And he answered and said, I believe that Jesus Christ is the Son of God.

    38 And he commanded the chariot to stand still: and they went down both into the water, both Philip and the eunuch; and he baptized him.

    39 And when they were come up out of the water, the Spirit of the Lord caught away Philip, that the eunuch saw him no more: and he went on his way rejoicing.

    Fyysinen kaste ei tee kenestäkään kristittyä, vaan oikealle kasteella tulisi mennä vasta Jeesukseen uskovana kristittynä.

    “what doth hinder me to be baptized?

    And Philip said, If thou believest with all thine heart, thou mayest”

    Eli ensin on Usko -> sitten Kaste.

    • Selvennys: Apostolien teot / Acts luku 8. jakeet 36-39 on tuo Raamatun kohta.

    • Oletko vertaillut KAIKKIA maailman uskontoja ja jumalia ennen kuin teit valintasi? Veikkaan, että et ole, vaan olet vain saanut vaikutteita ympäristöstäsi ja siksi kääntynyt juuri tähän tiettyyn seemiläiseen meemiin.

      • Maailmassa ei käytännössä ole kuin kaksi uskontoa.

        1. Pelastuminen uskon kautta Jumalan armosta. Eli se että kaikki luotto ja usko laitetaan jeesus Kristukseen eikä omiin tekoihin.

        2. Omilla teiollaan ”pelastuminen” tai mitä nyt yrittävätkään suitsukkeillaan, meditoinnilla tai yms lakiensa seuraamisella saavuttaa.

        Jos aihe kinnostaa, niin katso tämä saarna jossa tuodaan esiin kristinuskon ja muiden uskontojen eroja:

        ”Their Rock is Not as Our Rock”
        https://www.youtube.com/watch?v=-BEZ5hzOUxE

        • Kristinuskon nimissä on vuosisatojen saatossa varmaankin tapettu enemmän ihmisiä kuin minkään muun vastaavan, varmaan jää jopa kommunismi toiseksi. Että on se Jumalan armosta pelastuminen aika brutaalia hommaa…

Comments are closed.