Koti Uutisia Juutalaista mainosmogulia epäillään yhtiönsä kavaltamisesta

Juutalaista mainosmogulia epäillään yhtiönsä kavaltamisesta

10
Martin Sorrell oikealla.

Maailman suurimman mainosyhtiön WPP:n juutalainen toimitusjohtaja Martin Sorrell joutui irtisanoutumaan tänä keväänä talousrikosepäilyjen vuoksi. Rikostutkinnoista on vuotanut julkisuuteen vasta vähän tietoa, mutta lehdistön mukaan tutkinnan kohde on todennäköisesti kavaltanut yhtiön rahaa omiin taskuihinsa.

Sorrell esiintyi aluksi uhmakkaasti ja vannoi, ettei eroaisi rikostutkintojen aikana. Pian hän joutui kuitenkin syömään sanansa ja poistumaan yhtiöstä, jonka keulakuvana hän on toiminut vuosikymmenten ajan. Sorrellin outo käytös on vain vahvistanut häneen liittyviä rikosepäilyksiä.

Poliittisesti aktiivinen Sorrell on kertonut olevansa ”ylpeä” juutalainen. Hän on vaatinut rajoittamatonta maahanmuuttoa Eurooppaan, jotta ”Venäjän pogromit” ja ”holokausti” eivät toistuisi Euroopassa. Hän on myös vastustanut kiihkeästi Brexitiä.

WPP:n ja Sorrellin tapauksesta tekee tärkeän se, että WPP on ollut kansainvälisen mainosteollisuuden suvereeni johtaja jo kauan. On merkillepantavaa, että jo Henry Ford käsitteli kirjassaan Kansainvälinen juutalainen (1920) juutalaisten tärkeää roolia mainosteollisuudessa.
Lähde: Financial Times (1, 2)

10 KOMMENTIT

  1. Juutalainen sananparsi: ”Lainan korko kasva ilman sadetta.”

    Artikkeliin liittyy mainiosti myös esim. The Occidental Observerin kolmeosainen artikkelisarja nimeltä: ”Jews and Moneylending: A Contemporary Case File”.

    Siinä kuvataan juutalaisten vahvaakin vahvempi osuus ns. pikavipeissä ja vastaavissa sanoin kuvaamattoman älykkäissä juutalaisissa innovaatioissa. Asiaan liittyy, tietenkin, brutaali vähäosaisten riisto ja rikollinen kiristäminen koroilla. Heimon osaamista. Sitten artikkeleista käy myös hyvin selville, kuinka AINA, kun ensin on riistetty goyimeja, niin sitten käydään rabbin luona lahjoittamassa rahaa ja simsalabimn! Roistosta tuli hyvä ihminen, oikein todella hyvä ihminen.

    Artikkelissa kuvataan mm. juutalainen Jeffrey Weiss, joka innovoi 2986 %:n koron pikavipeille. Kuvitelkaa, kyllä on älyä ja viisautta, voi että. Ihan nobelisti.

    Tätä on aito juutalaisuus. Tässä yhteydessä voi aidosti ja huoletta käyttää sanaa juutalainen ja juutalaisuus. Joka sana on The Occidental Observerissa ja useimmat sankarien omien sanoin.

    • > pikavipeissä ja vastaavissa sanoin kuvaamattoman
      > älykkäissä juutalaisissa innovaatioissa. Asiaan
      > liittyy, tietenkin, brutaali vähäosaisten riisto
      > ja rikollinen kiristäminen koroilla.

      Itse en näe pikavippitoimintaa mitenkään rikollisena toimintana. Sen sijaan se, että valtio kieltää toiminnan, on törkeää köyhän etujen polkemista, jonka tarkoituksena on saada köyhät pysymään omassa kastissaan (köyhät pysykööt köyhinä) ja estää kilpailu pankkien reviirillä.

      Mitä olisi tapahtunut, jos pikavippitoimintaa olisi pidetty hyväksyttävänä toimintana:

      1) Kilpailu pudottaa korot. Sääntely estää kilpailun.
      Nämä erittäin kannattavat pikavippifirmat olisivat joutuneet ”isompiin suihin”.
      –> Pankit ja eläkeyhtiöt olisivat sijoittaneet varoja vippaajiin,
      –> olisi syntynyt aito kilpailu vippaajien kesken.
      –> Tämän seurauksena pikavippien riskit, korot ja kulut olisivat nopeasti laskeneet lähelle normaalia korkotasoa (~ 0%).
      –> Tämän seurauksena köyhäkin olisi saanut lainaa normaalilla korolla!

      2) Uhka pankeille.
      Varsinainen uhka pankeille olisi ollut vallan menettäminen sen määrittelyssä, kuka on ”mallikelpoinen kansalainen” ja kuka ”luottokelvotonta pohjasakkaa”.
      –> Luottokelvotonkin ihminen olisi saanut lainaa normaalilla korolla, josta seuraa, että
      –> luottokelpoisuuden määrittely olisi lopulta tullut epärelevantiksi luottoa myönnettäessä. Olisi kysytty vain: ”oletko ihminen”. Jos olet, sinulla on ihmisarvo ja myönnämme luottoa näillä ja näillä ehdoilla.

      Jos pankit menettävät mahdollisuuden kiristää ihmisiä mahdollisella luottokelpoisuuden menetyksellä (jonka seurauksena menee myös poliittinen maine), poliitikkojen ostaminen vaikeutuisi merkittävästi.

      Nykyisessä yhteiskunnassa ihmisen kunnia ja maine mitataan käytännössä pankkien antaman mitta-asteikon mukaan. Todellisessa elämässä kunniaa ja mainetta on hyvin monenlaista.

      • Mitä? Pikavipit juurikin tuhoavat köyhien (sekä jopa muidenkin tulotasoisten) taloudellista itsenäisyyttä ja terveyttä!
        Koronkiskonta on rikollista, se on orjuuttamista!
        Sinun tulee perehtyä siihen tarkemmin. Se on yksinkertainen mutta tuhoisa yhtälö jossa voittaa ainoastaan koronkiskoja samalla kun yhteiskunta rappeutuu.

      • > Kilpailu pudottaa korot.

        Kilpailu ei tarkoita, että markkinoille pitäisi syntyä valtava määrä pikavippifirmoja. Riittää yksikin, jolla on riittävästi rahaa takana, esimerkiksi eläkevakuutusyhtiö.

        Varsinainen kilpailu käydään hyvin maksavista asiakkaista. Kun heille tuputetaan enemmän ja enemmän rahaa, on koron välttämättä laskettava, että kaikki raha menisi kaupaksi.

    • @ SJ 23.4.2018 02:20:40 +0300

      > tuhoavat köyhien … taloudellista itsenäisyyttä
      > ja terveyttä

      Lainan ottaminen jo itsessään on taloudellista itsenäisyyttä vaativa toimi. Pitäisikö nyt (lailla) kieltää köyhää toimimasta itsenäisesti ja ottamasta lainaa, jotta hänen itsenäisyytensä siten lisääntyisi?

      Entä terveys. Mitä? Käyttääkö hän rahansa viinaan ja kotipizzaan? — Entä jos tuolle köyhälle annettaisiin niin paljon rahaa kuin suinkin viinassa ja pizzassa pystyy kuluttamaan, tehtäisiin hänestä rikas. Lopettaisiko hän siihen paikkaan viinan juomisen ja kotipizzojen syömisen?

      > Koronkiskonta on … orjuuttamista!

      Eikö sitten halpa korko olekaan orjuuttamista.

      Kun työssä käyvälle henkilölle tarjotaan halpaa rahaa, hän suin päin ryntää ostamaan (ylihintaisen) asunnon niin korkealla hinnalla kuin mitä suinkin lainaa saa. Sitten maksaa tuota lainaa lopun ikäänsä; selkä limassa kuin orja.

      Jos tuo pikavippikorko on kätketty asunnon hintaan ja sieltä kiertää pankkiirin kassaholviin ”keittiön kautta”, eikö silloin olekaan kyseessä koronkiskonta? On. Ja aivan samalla tavalla kuin pikavippaamisessa. Se, että korko on naamioitu poliittisesti hyväksyttävään kaapuun, ei tee koron kiskomisesta sen hyveellisempää tai paheellisempaa kuin rehellisestä ja avoimesta kiskomisesta.

  2. Olis nyt heittänyt vähän mielikuvamainoksia kehiin, niin kohta hänen toiminnastaan olisi tullut esikuva kaikille mainostoimistoille ja toimitusjohtajille.
    — Ja sitten. —
    Poistunut kehästä voittajana. Rahat taskussa. Muiden pyydellessä anteeksi aiheuttamaansa mieliharmia.

  3. Tällaisia nämä on. Kaveri kertoi että hänen tenniskavereinaan oli aikoinaan kaksi juutalaista jotka olivat parhaat kaverit. Ne teki businesta keskenään ja kaikki näytti hyvältä, kunnes ne molemmat kusetti toisiaan. Sen jälkeen ne kävi oikeutta toisiaan vastaan ja nyt ne on pahimmat vihamiehet.

    Mikähän siinä on kun tuo rahan kiima tuntuu ajavat kaiken muut yli sionisteilla? Parhaista kavereistakin tulee pahimmat vihamiehet.

  4. Täällä yksi mainosalalla työskennellyt graafikko, voin vahvistaa, että kulttuurimarxismi kukoistaa mainosalalla erittäin vahvasti. Lopetin nämä hommat, koska koin olevani täysin väärässä paikassa mädättäjien ympäröimänä, joille perinteiset arvot ja suomalaisten tulevaisuus eivät merkinneet mitään. Sain loppuvaiheessa tietää kansainvälisen yrityksen (perustettu jenkeissä), jossa työskentelin, olevan juutalaisen perustama… toisaalta ei siinä vaiheessa yllättänyt. Olen hyvin pieni vähemmistö nykyään kyseisellä alalla vahvan kansallisaatteeni kanssa ja on lähes mahdotonta löytää työpaikkaa graafiselta alalta, jossa arvot kohtaavat. Täten on todennäköisesti välttämätöntä luoda oma väylä näillä markkinoilla. (((Nämä))) levittävät lonkeronsa joka ikiseen paikkaan maailmassa ja tuhoavat kansallisvaltiot sisältä päin.

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here