Koti Artikkelit Tiedote tulevasta mielenosoituksesta Turussa 18.8.

Tiedote tulevasta mielenosoituksesta Turussa 18.8.

22

Pohjoismainen Vastarintaliike tulee järjestämään elokuussa mielenosoituksen Turussa. Kuten monet varmasti jo tietävät, tulee politisoituneen poliisijohdon alulle panema Pirkanmaan näytösoikeudenkäynti järjestömme kokoontumisvapauksia vastaan saamaan jatkoa Turun hovioikeudessa elokuun lopussa.

Tahdomme mielenosoituksella protestoida ja kiinnittää huomiota Suomen huonontuneeseen sananvapaustilanteeseen, jossa valtaapitävät pyrkivät pelottelemaan suomalaiset hiljaisiksi erilaisilla ajatusrikosoikeudenkäynneillä ja orwellilaisella ”vihapuhe”-retoriikalla. Samaan aikaan monikulttuurisuudesta pyritään tekemään valtiollista ideologiaa, jonka kyseenalaistaminen ei ole sopivaa.

Aiomme mielenosoituksella julkisesti vastustaa kuvattua kehitystä sekä erityisesti järjestöömme kohdistuvaa poliittista kieltohanketta. Samalla osoitamme, ettei kansallismielinen toiminta ole tukahdutettavissa epämääräisellä pelottelulla, vaan suomalainen vastarinta tulee jatkumaan joka tapauksessa.

Mielenosoitus järjestetään lauantaina 18. elokuuta Turussa, ja kutsumme mukaan kaikki isänmaalliset suomalaiset, jotka haluavat osoittaa tukeaan Vastarintaliikkeelle.

Toimituksen saamien tietojen mukaan kaupungissa on samana päivänä muitakin kansallismielisiä tapahtumia, sillä kyseisenä päivänä tulee kuluneeksi tasan vuosi Suomen ensimmäisestä terrori-iskusta, joka oli suoraa seurausta hallituksen maahanmuuttopolitiikasta. Tuolloin turvapaikanhakija puukotti silmittömästi ohikulkijoita Turun keskustassa.

On hyvin irvokasta, että samaan aikaan, kun maahanmuuttajaväkivalta yleistyy ja raaistuu, pyrkivät viranomaiset lisäämään suomalaisiin kansallismielisiin kohdistuvia pakkokeinoja. Päivämäärä on siis myös symbolisesti merkittävä ajankuva.

Kansallinen Vastarinta tulee tiedottamaan tapahtumasta myöhemmin lisää. Nähdään Turussa lauantaina 18. elokuuta 2018!

Vastarintaliike

Kommentteja ei esitarkasteta, joten kirjoittajat ovat niistä itse laillisessa vastuussa. Kommentit eivät edusta Vastarintaliikkeen virallista kantaa.

22 KOMMENTIT

1. Jumalauta, viimeinkin teikäläisiä näkee Turussa…. juuri kun olen ehtinyt muuttaa Suomen kämppäni pois sieltä. Luulisi ihan että pelkäätte mua xD

• Joo. Näkyis et oot hilannu luus Kongoon. Olikse muuten sä joka söi krapulapäissään ne Damaskuksen synagoogan pyhät esinahat suolasieninä?

• Sionisti — ”Suomen kämppäni”? Sen on ensinnäkin ”Suomen-kämppäni”, mutta eipä kaltaiseltasi henkiheikolta voi mitään odottaa. Kämppäsi on sossun maksama alle 20 m²:n itsemurhakoppi harmaassa betonieläintarhassa muiden juoppojen, nistien ja neekereiden seassa. Kaltaisesi saasta tullaan tuhoamaan viimeistä myöten pois Suomesta.

• Jos kyseessä olisi punarkkikompurointi, olisi suorastaan suositeltavaa polttaa pari kiloa pilveä ja vähän crackkia sekä muutama pysäköity auto kera parin roskalavan. PVLn tapahtumissa keskitytään polttamaan kaloreita marssin tahtiin.

• ”Tämän päivän jääkäreillä” lienee aika kehno kunto, jos kalorit palavat merkittävästi parin sadan metrin marssilla.

• Tahti on tiukempi askeleella, kun verrataan vihervasemmiston valumiseen kun ei jalka enää nouse ikeen alla.
            Rinne ja liittopolitrukit tuodaan autoilla mahdollisimman liki puhujakoroketta ettei saa slaagia 10m maratonista.

• Flyin’ Finn — Älä unohda linja-autoja. ”Viher”-vasurit vihaavat julkista liikennettä yli kaiken, sillä se ei saastuta tarpeeksi. Ei vittu mitä pellejä. Yhtään minkäänlaista logiikkaa, järkeä tai älyä ei kannata etsiä bolšujen tekemisistä tai sanomisista, sillä mikään noista em. ominaisuuksista ei heissä majaansa pidä.

Eläköön voitto‼ ♛➑✠➑♛

• Jos olet niin heikko, että et kykene olla polttamatta tai juomatta muutamaa tuntia ei sinulla ole asiaa ihmisten ilmoille.

2. Vesipullo plakkariin ja menox! Itse vaan olen näillä näkymin kyseisenä päivämääränä jokusenkin tuhannen kilometriä etelämpänä. Jos keikka peruuntuu niin paikalla!

3. Täällä nähdään. ”Heil Hitler!” ja ”Sieg Heil!” -tervehdykset toivottavasti soivat lujaa ja runsaslukuisina. Siitä vain laittamaan putkaan kaikkia meitä satoja kansallismielisiä. MV-pellet saavat jäädä kotiin jälleen kerran, mikä lienee jo tarpeetonta edes erikseen mainita. Selfie-kepeillä voivat sitten mennä kattilavallankumouksiin ymv. kuvailemaan toisiaan Facebookiin.

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!