Koti Artikkelit Mikä on Vastarintaliikkeen näkökanta vammaisiin?

Mikä on Vastarintaliikkeen näkökanta vammaisiin?

69

Simon Lindberg ottaa kantaa kysymykseen, josta on kauan liikkunut valheellisia huhuja: mikä on Pohjoismaisen Vastarintaliikkeen kanta invalideihin sekä näiden asemaan yhteiskunnassa?

Miten Vastarintaliike suhtautuu henkilöihin, joilla on syntyessään tai joilla on myöhemmin elämässään erilaisia fyysisen ja/tai psyykkisen toimintakyvyn rajoitteita? Allekirjoittamamme kansallissosialistinen maailmankatsomus perustuu kansankokonaisuuteen ja lähimmäisenrakkauteen. Tähän kansankokonaisuuteen kuuluvat myös heikot ja sairaat.

Poliittisen manifestimme seitsemännessä kohdassa lukee, että tavoitteenamme on luoda kansallissosialistinen yhteiskunta, jossa resurssit jaetaan niin, että niitä riittää koko kansalle, niin vahvoille kuin heikoille, jotta kaikilla olisi mahdollisuus saavuttaa täysi potentiaalinsa. Heikkoihin ja sairaisiin lukeutuvat myös useat sellaiset ihmiset, joilla on vakavia toimintakyvyn rajoitteita.

Meidän mallimme erottaa vallitsevasta poliittisesta järjestelmästä se, ettemme halua painaa näitä ihmisiä alas tai pakottaa kaikkia muita ihmisiä sopeutumaan samalle tasolle asiassa kuin asiassa. Haluamme kannustaa niin heikkoja kuin vahvoja saavuttamaan parhaimman mahdollisen potentiaalinsa arvokkaana osana kansaamme. Kirjoitamme edelleen manifestin seitsemännessä kohdassa, että kaikilla ihmisillä on paitsi oikeus myös velvollisuus työntekoon – kortensa kantamisessa kekoon yhteiskunnan eteen, jotta he voivat tuntea tekevänsä jotain arvokasta kansan hyväksi. Esimerkiksi ihminen, jolla ei ole jalkoja, laitetaan sellaiseen työhön, jossa hän ei niitä tarvitse. Samalla tavalla ihminen, jolla on psyykkisen toimintakyvyn häiriöitä, saa tehdä sellaista työtä, jossa hänen rajoitteestaan ei ole haittaa.

Olemme myös sitä mieltä, aivan kuten manifestimme seitsemännessä kohdassa todetaan, että “aivan kuten valtiolla on vastuu tarjota työtä kaikille, sillä on myös vastuu huolehtia niistä, jotka eivät ole työkykyisiä”. Niitä, jotka ovat niin pahasti sairaita ja vammautuneita, etteivät he voi tehdä mitään työtä, tulee yhteiskunta avustamaan tarvittavin resurssein, jotta hekin saavat hyvän ja arvokkaan elämän.

Kehittynyt maa määritellään muun muassa siten, kuinka hyvin se huolehtii kaikkein heikoimmista. Meistä jokainen voi joutua jossain vaiheessa elämäänsä, oli se sitten syntymässä tai myöhemmin elämässä, epäonnisten tapahtumien kohteeksi. Näin kansallissosialistisen valtion tehtävä on täyttää velvollisuutensa kansaa kohtaan ja sisällyttää nämä ihmiset kansankokonaisuuteen.

Samalla tavalla kansaan kuuluvilla yksilöillä on oma velvollisuutensa kansankokonaisuutta ja jälkeläisiään kohtaan. Mikäli tiedossa on, että hyvin todennäköisesti periytyviä vakavia fyysisiä tai psyykkisiä sairauksia on suvussa, ei niitä tule itsekkäistä syistä siirtää eteenpäin seuraavalle sukupolvelle. Tällöin tulee pidättäytyä lasten hankkimisesta. Kannatamme siis positiivista eugeniikkaa koulutuksen ja valistuksen kautta.

Sairaanhoito on pitkälle kehittynyttä, mitä tulee sikiön diagnostiikkaan, ja useat vakavat toimintarajoitteisuudet sikiöllä on mahdollista havaita jo raskausajan alkupuolella. Tässäkin yksilöllä on vastuunsa olla saattamatta maailmaan sellaista lasta, jonka elämä olisi hädin tuskin siedettävää. Pohjoismainen Vastarintaliike haluaa siis humaanein mahdollisin keinoin välttää inhimillistä kärsimystä, sopivissa olosuhteissa minimoida toimintarajoitteisten lasten syntymisen mutta kuitenkin kohottaa heidätkin arvoonsa ja huolehtia vastuullisesti niistä vaikeasti vammaisista ihmisistä, joita maailmaan syntyy.
 

Simon Lindberg

69 KOMMENTIT

  1. Ihmisen sivistystaso ilmenee suhtautumisesta vammaisiin ja heikompiin yksilöihin, kirjoittajan asenne on esimerkki terveestä ja inhimillisestä suhtautumisesta, jossa kuitenkaan realismi ei unohdu.
    Nykyisin Suomessa valtaeliitin suhtautuminen heikompiin kansalaisiin on suorastaan sadistinen, vammaisiin suhtautuminen on asiaa piilotteleva, ellei vammaisia tarvita jonkin poliittisen agendan lobbaamiseksi. Tämä kertookin millaisella henkisellä ja moraalisella tasolla valtaeliittimme edustajat ovat.

    Hieno kirjoitus, olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä.

  2. Eugeniikkakysymyksessä tulee muistaa kertyvän geneettisen taakan ongelma. Terveydenhuollon ja sivilisaation takia yhä useammat aiemmin lisääntymisen tehokkaammin estäneet haitalliset mutaatiot pääsevät leviämään populaatiossa, kun ennen vanhaan ne karsiutuivat. Kuten taannoin ilmestyneessä eugeniikka-artikkelissa mainittiin. Tällä on myös vaikutuksensa älykkyyteen, googlatkaa Woodley-efekti ja Woodley of Menien tutkimusta aiheesta. Eli eugeniikka ei ole pelkästään kysymys ihmisen parantelusta, vaan etenevän rappion torjumisesta ja siksi se on kiireinen kysymys.

  3. Epäonnea ei ole olemassa, aina on olemassa syyllinen tapahtumien kulkuun.
    Vajaat ihmiset aiheuttavat onnettomuuksia terveille normaaleille ihmisille.
    Yhteiskunnasta tulee karsia nämä jatkuvien onnettomuuksien aiheuttajat.

    • Millä tavalla ne sen tekevät? Poukkoilemalla kadulla päättömästi vaiko tyrkkimällä normaaleita alas portaista? Määrittele myös missä menee vajaan ja normaalin raja. Riittääkö jos puuttuu pari sormea vai pitääkö olla kädetön?

  4. Ykseyden käsite on kerroskuplainen juttu. Suvaitsevaisuus ei tarkoita tyhmyyttä,mitä se nyt edustaa. Olen mielissäni Buddhalaisesta eli luonnollisesta asenteestanne. Raskaat ja pahat painuvat pullonpohjiin, mutta henggeltään puhtaat nousevat ylös. Vammaiset ja vähäosaiset ovat samallatavoin ruumiinsa vankeja kuin me ns terveetkin.

  5. He ovat ihmisiä ja arvokkaita kuten mekin.
    Mutta terveys-ja moraalisen syyn takia heidän ei voi antaa saada lapsia.

    • Joo, mutta vaikeasti kehitysvammaisen elämä ei ole mitään elämisen arvoista elämää. Vai haluaisitko sinä olla sellainen kuin kulttuurimarxistit ja kehitysvammaiset? Kulttuurimarxistit ja erittäin vaikeasti kehitysvammaiset piikille vaan. Sille on olemassa nimikin, Armo.

      • Totta, ei elämä vammaisilla ole helppoa.
        Mutta heillä on oikeus olla olemassa.

        • Joo on, jos kykenevät edes jonkinlaiseen elämään, mutta tarkoitinkin nyt sellaisia jotka on erittäin vaikeasti kehitysvammaisia. Pyörätuolissa siteissä pakkoliikkeiden takia, lihakset surkastuneita, paskoo vaippaansa puhe sellaista huutoa ja möngerrystä, kuola valuu. Ei jumalauta, se olisi vaan armollista hänelle ja muille lopettaa tuollainen elämän irvikuva. Kaikki varmasti yhtyy tähän.

    • Minulla on diagnoosi autismista, muttei se tarkoita, että olisin vähä-älyinen tai vaikeasti vammainen. En ole kokenut, että minut pitäisi laittaa suoraan piikille. Meno piikille lähtemisestä olisi ajankohtaista, jos olisin käytännössä elävä kuollut, joka ei puhu, liiku, syö ja osaa käydä vessassakaan itse. Vaikeuteni minullakin on ollut lapsena, muttei käytösongelmani menneet sille tasolle, että olisin tappamassa jonkun. Sen olen todennut, että jos lääkeyhtiöt olisit globalisteista riippumattomia, saattaisin lääkehoitoa harkita edellyttäen, että terveet piirteet jäisi. Tekisin näin lapseni kohdalla, jos perisi vikani. Tällä hetkellä etsin tietoa vähähiilihydraattisen ja ketogeenisen ruokavalion vaikutuksista neurologisiin häiriöihin.

      Toki minunlaisissa ihmisissä on älykkyyden suhteen ääripäät, vähä-älyiset ja nerot. Yhdistävä tekijä on sosiaalisen vuorovaikutuksen rajoitteet, syvemmin autistiset eivät tuota puhetta ja ovat yleensä kehitysvammaisia. Lapsena opin tietokonetta käyttämään vanhempiani paremmin ja englannin kielestä aloin kiinnostua ykkösluokkalaisena. Olin jo nuorena ikäistä valveutuneempi enkä vieläkään 24-vuotiaana osaa olla kuin ikäiseni; juoda tolkuttomasti ja pelata pikkujouluissa juomapeliä, vaan otan aina vähän alkoholia tai sitten olen vain kotona lukemassa mielenkiinnon kohteistani kuten politiikasta, kulttuurimarxismista, kansallissosialismista ja toisesta maailmansodasta. Olen totuutta arvostava ja sen takia voi tulla vaikeaksi perusterveen kanssa keskustelu, jos koittaa kumota faktan, että rotujen älykkyystasoissa on eroa. Minulle asioiden ottaminen sellaisenaan kuin on helppoa toisin kuin perusterveille. Ainoastaan kansallismielisyydessä arvostetaan totuutta. Minä kykenen puhumaan, maksamaan omat asumiskuluni ja käymään töissä sekä opiskelemaan. Minulle vain nykyajan kouluissa ongelmana on liiallinen ryhmätyöpainostus, koska lapsesta saakka olen ollut itsenäisempi sisaruksiin tai muihin ikätovereihin verrattuna. En vain ole aina ymmärtänyt valtaväestöä eikä valtaväestö minua.

      • Sen kylmän faktan uskallan sanoa ääneen, että abortti on joskus lapsen etu. Jos saisin tietää odottavani hyvin vaikeasti kehitysvammaista lasta, joka on aikuisenakin käytännössä elävä kuollut, tai tällä todettaisiin Downin syndrooma, abortti olisi satavarma valinta. Myös nekin tapaukset, joissa lapsen elinaika todetaan lyhyeksi, johtaisi aborttiin. En voi tietysti vaikuttaa siihen, saisinko minä tai vaikkapa lapseni aivovamman pahoinpitelyn seurauksena tai joutuisinko pyörätuoliin auto-onnettomuuden seurauksena. Ainoastaan voin vaikuttaa siihen, tuonko maailmaan tietoisesti vammaisen lapsen. Minulle on suotu järki tunteiden lisäksi ja lapsen paras on minulle ykkösasia, niin valintani on selvä.

        Aion puolustaa minun ja muiden naisten itsemääräämisoikeutta asiassa, joka voi vaikuttaa vanhempien eläkepäiviin saakka, jos tekeekin toisin. Tiedän, millaista on elää vaikeasti vammaisen kanssa lapsuudesta aikuisuuteen. Kuvitelkaa 29-vuotiasta nuorta miestä, joka ei puhu, osaa kyllä liikkua, syödä, juoda ja käydä vessassa itse, ja fyysiset voimat riittää lyödä toista. Suoraan sanottuna oli yhtä helvettiä elää vaikeasti vammaisen pikkusiskona. Jos veljen vammaisuus olisi ultrassa nähty, olettaisin äidin tehneen abortin. Veljelläni on myös autistisuutta, mutta me olemme kuin yö ja päivä: olen itsenäisempi ja täysivaltainen ihminen, veljeni on 24/7 vahdittava, ei koskaan saa töitä eikä parisuhdetta. Minä kyllä kykenisin muodostamana parisuhteen, mutta en täytä sosiaalisuuden normeja; varsinkin small talkista ahdistun ja olen vähäsanainen nainen, mutta asiapitoinen.

  6. Kaikki sairaudenhoito suomessa on sairasta. Lääkintä luonnonmukaiseksi,eli sienet ja roivainen riittää lähestulkoon joka vaivaan. Esoteerinen geopolitiikka on ratkaisu. Mahdolisten tekijöiden vain pitää nähdä fyysisen harhan tuole puolen.

  7. > kansallissosialistinen yhteiskunta, jossa resurssit
    > jaetaan niin, että niitä riittää koko kansalle

    Miten
    — jakajan palkkio määrätään ja
    — kuka sen määrää?

    Nykyisessä demokratiassa tuollaisen määräyksen antaminen vammauttaa antajansa niin pahasti, että hänen on määrättävä ensin itselleen elinikäinen eläke.

    Itsekkyys, toisten kustannuksella eläminen ja etujen kahmiminen itselle ovat yleis-inhimillisiä ihmisen ominaisuuksia. Tässä suhteessa Vastarintaliikkeen jäsenet tai Kansallissosialistit eivät ole poikkeus muusta ihmiskunnasta.

    • Itse aavistan, että tulevassa kansallissosialistisessa valtiossa jakajan palkkio määrätään valtion virkamiesten luokan mukaisesti, joka taas määräytyy aikaisemmin suoritettujen tehtävien menestyksellä.

      Luokka ja palkkio (ei välttämättä rahallinen) olisi suoraan verrannollisia tehtävän yhteiskunnallisen merkityksen kanssa. Ero pienimmän ja suurimman palkkion välillä ei tarvitse olla suuri (1…5 on täysin riittävä motivointia varten!). Perustarpeiden täyttämisen jälkeen suurimman osan kansallissosialistisen yhteiskunnan kansalaisen motivaatiosta työskennellä tai taistella kansakunnan hyväksi on tovereiden kunnioitus, siis tunne jota ei mitata rahassa. Taloudellisessä mielessä kolmen standardipoikkeaman suuntaan tai toiseen ylittäminen olisi aina syynä valtion viranomaisille tarkistaa tapaus ja etsiä onko siinä joku lainalaisuus ja miten se korjataan. Poikkeuksellisen köyhiä tai varakkaita ei saa olla, jos kansallissosialistisia oikeudenmukaisuuden periaatteita noudatetaan.

      Virkamiesten luokat määrittelee valtioneuvosto.

      Kansallissosialistisessa valtiossa rahallinen palkkio ei missään tapauksessa ole ensisijainen motivaatio. Suuret unelmat taas savat olla! Kansallissosialistin rakkaus omaa kansakuntaa, veljeskansojen ja rotua kohtaan on mitattavissa tovereiden kunnioituksella, ei rahalla; toverit antavat suosituksen kansalaisen soveltuvuudesta tehtävään. Yhteiskunnan etu on omaa etua edellä! – tämä on ensisijaisesti tehtävien suorittajien valintaan.

    • “Itsekkyys, toisten kustannuksella eläminen ja etujen kahmiminen itselle ovat yleis-inhimillisiä ihmisen ominaisuuksia. Tässä suhteessa Vastarintaliikkeen jäsenet tai Kansallissosialistit eivät ole poikkeus muusta ihmiskunnasta.”

      Vaan entäpä jos niitä epäyleisinhimillisiä poikkeuksia sattuukin löytymään joukoista tavallista enemmän? Entäpä jos koko liike perustuukin poikkeavaan ajatus- ja arvomaailmaan nykyiseen verrattuna?

    • @ Flyin’ Finn 11.4.2018 19:01:37 +0300
      1.
      — koko liike perustuukin poikkeavaan ajatus- ja arvomaailmaan

      Poikkeavuus ei tarkoita huonoa tai pahaa. Sitä sorsitaan vain siksi, että se on erilaista.

      2.
      — poikkeuksia sattuukin löytymään joukoista tavallista enemmän

      Tässä on kyse idealismista. Aatteen esitaistelijat ovat aitoja ja jaloja henkilöitä. Aina sanansa takana. Yleensä joutuvat vankilaan hallituksen vastaisista ajatuksista. Vallankumouksen jälkeen uudet johtajat haetaan vankilasta.

      Vasta vallan saavuttamisen jälkeen tulevat kuvioon mukaan perskärpäset. (Tarkoitatko näitä poikkeuksilla. Eivät he ole poikkeuksia. Aivan tavallisia keskimääräisiä ihmisiä.) Heitä kiinnostaa vain oma etu. Eivät he ole kiinnostuneita aatteen puolesta taistelemisesta.

      • Olen sangen hyvin selvillä siitä että Aate poikkeaa monin osin nykykäytännöstä ja lähinnä epäitsekkääseen suuntaan. Siksi sen toivoisi yleistyvän ja pysyvän sellaisena kuin se on manifestissa ilmaistu.

        Poikkeuksella tarkoitan näitä nykyisestä “mulle heti kaikki tänne”-kulttuurista poikkeavia eli juurikin Aatteen idealisteja. Harras (mutta ehkä) turha toivo on että sama ajattelumalli siirtyisi myös normikansalaiseen ainakin jossain määrin.Siinä määrin että homma toimisi ilman kommarityylistä pelolla hallintaa ja kyttäysmentaliteettia sillä muodostaa terveen pohjan hyvinvointiyhteiskuntaan.

        Valitettavan usein se vaan on tämä itsekkyys joka pilaa monta hyvää asiaa à la kansalaiskeräykset sun muut joista pari prossaa menee tarvitseville ja loput uppoaa organisaattoreiden taskuihin.

        • …tanakele osaa enää kirjoittaakaan… Siis “siinä määrin että homma toimisi ilman kommarityylistä pelolla hallintaa ja kyttäysmentaliteettia sillä Aatteen manifesti muodostaa terveen pohjan hyvinvointiyhteiskuntaan”.

    • @ Leo (se vanha Leo) 11.4.2018 14:00:53 +0300

      > Luokka ja palkkio (ei välttämättä rahallinen)
      > olisi suoraan verrannollisia tehtävän
      > yhteiskunnallisen merkityksen kanssa.

      Itse en antaisi valtion määrätä itselleen tulevaa palkkiota. Näin syntyy vain “saavutettuja etuja”. (Valtio on reilu ja rehellinen työnantaja. — Voiko valtio olla reilu, jos sen kaikki virkamiehet ajavat vain omaa etuaan? Mistä se reiluus silloin tulee?)

      Palkkion määräämisen, ainakin ylimmällä tasolla, pitäisi olla kokonaan kansan käsissä.

      > Kansallissosialistisessa valtiossa rahallinen
      > palkkio ei missään tapauksessa ole ensisijainen
      > motivaatio.

      Juuri näin sen pitää olla.

      Ennen kuin tuo unelma tulee todeksi tarvitaan ainakin yksi sukupolvi, joka on käynyt läpi koulujärjestelmän, jossa ihmistä ei jo lapsesta alkaen alisteta valtion orjaksi ja tuotantoeläimeksi.

      • @ Anneli Hämäläinen

        Luulen tai toivon, että reiluus tulee siitä, että koko virkamieskoneisto on aatteelliset kansallissosialistit ja virkamiesten palkkio olisi lähellä kansan mediaania.
        Korruptiosta taas olisi kova rangaistus (ml. korruptoituneiden likvidointi), koska kaikissa tapauksissa kansalaisten luottamus KS-hallinnon rehellisyyteen on varmistettava. Mitään vanhasten lautakasoja ei saa suvaita.

      • @ Leo (se vanha Leo) Thu, 12 Apr 2018 15:31:36 +0300

        > Korruptiosta taas olisi kova rangaistus (ml.
        > korruptoituneiden likvidointi)

        Tällaisessa väkivaltaan perustuvassa hallintomallisaa ei ole mitään keinoa likvidoida tuota “ylintä likvidoijaa” ja hänen (virastonsa) armosta vielä elossa olevaa hallintokoneistoa.

        • > Korruptiosta taas olisi kova rangaistus (ml.
          > korruptoituneiden likvidointi)

          Mielestäni on täysin selvästi sanottu. Kansallissosialismin keskeisin ajatus on “Yhteisön etu yksilön edellä”, joten jos yhteisön etu vaatii niin kuka tahansa korruptoitunut tulee rangaistaa. Miten korkeampi johtajan asema ja suurempi yhteisölle aiheutettu vahinko – siten kovempi olisi rangaistus.

          Tulee vain aina muistaa, että kansallissosialismi nostaa ylös parhaat kansalaiset heidän ansionsa mukaan ja vain kansallissosialistiselle aatteelle elämänsä omistaneet – siinä on periaatteellinen ero demokratiaan joka poikkeuksetta nostaa ylös puolueiden (=mafian) raha-ahneita pyrkyreitä ja suorastaan paskan.

  8. Jos Vastarinta joskus lyö läpi kunnolla niin integratiivinen eli funktionaalinen lääketiede olisi saatava ehdottomasti julkiselle puolelle täyden korvauksen piiriin. Homeopatia(kuten Sveitsissä), kelaatio, Rife ja otsoniterapiat joka terveyskeskukseen ja koko lääkärikoulutus uusiksi kattamaan nuo kapitalistisen juutalaisestablishementin maton alle lakaisemat menetelmät.(kts. esim. Morris Fishbein, AMA vs. Rife)

    Näin oli Saksassa -30 luvullakin jossa allopaattinen ja luontainen yhdistettiin uudeksi Saksalaiseksi lääketieteeksi(Neue Deutsche Heilkunde) Tohtori Gerhard Wagnerin toimesta. Ja rokotteet pois ja kroonisen väsymysoireyhtymän eli Myalgisen Enkefalomyeliitin (CFS/ME) tutkimus käyntiin ja potilaille tuki ja oikeus sairauskorvauksiin kunnes todellinen parantava hoito löydetään. Ympäri maailmaa on CFS/ME yleistynyt hurjaa vauhtia ja lukemattomat ovat jo kuolleeet ja vielä lukemattomammat viruvat elämänsä menettäneinä sängyn pohjalla työkyvyttöminä. Eikä sen tutkimusta haluta rahoittaa.(Agenda 21?)

    • 101% samaa mieltä. Olen saanut itse huomattavan avun sekä homeopatiasta sekä Boyen-terapiasta fyysisestä traumasta johtuvaan krooniseen hermosärkyyn. Nykylääketiede tunki vain vahvoja opiaatteja joista irtipääseminen oli suuri helpotus.

  9. “Sairaanhoito on pitkälle kehittynyttä, mitä tulee sikiön diagnostiikkaan, ja useat vakavat toimintarajoitteisuudet sikiöllä on mahdollista havaita jo raskausajan alkupuolella. Tässäkin yksilöllä on vastuunsa olla saattamatta maailmaan sellaista lasta, jonka elämä olisi hädin tuskin siedettävää.”

    Kannattaa pitää mielessä että teknologia kehittyy jatkuvasti ja että tulevaisuudessa sellaisia ihmisiä joita ei tänäpäivänä osata hoitaa, ehkä osataan.

    Tulkitsen että tuossa lainatussa kohdassa käytännössä rohkaistaan vanhempia murhaamaan lapsensa, mikäli niistä näyttää tulevan kehitysvammasia/sairaita.

    Abortti on kuitenkin murha, tehtiin se sitten mistä syystä tahansa. Ja määrätty rangaistus on sen mukainen:

    Genesis 9:6 – Whoso sheddeth man’s blood, by man shall his blood be shed: for in the image of God made he man.

    Numbers 35:30-31 – Whoso killeth any person, the murderer shall be put to death by the mouth of witnesses: but one witness shall not testify against any person [to cause him] to die.

    The Bible Proves Abortion is Murder

    https://www.youtube.com/watch?v=DrmQ_09wvN8

    • Ja jos raamatun mukaan sen aikaisilla metodeilla nykyinen terveyden- ja sairaanhoito järjestetään niin kuolleisuusprosentti saattaa hiukan nousta. Ellei sitten saada joka sairaalaan omaa Jeesusta parantajanlahjoineen.

      Raamatusta voi kyllä kukin ottaa vinkkejä oman elämänsä ongelmiin jos siltä tuntuu mutta tuhansia vuosia vanhojen faktoiltaan kyseenalaisten kirjoitusten käyttö nyky-yhteiskunnan ohjenuorana on kuin lähteä härkävankkureilla rallin MM-sarjaan ja väittää taistelevansa kärkisijoista.

    • Vaikeasti vammainen syntymätön lapsi ei ole yhtä arvokas kuin terve. Turha vetää “kaikki elämä on arvokasta” huttua Raamatusta tähän mukaan.

      Vietä vuosi hoitaen vaikeasti aivovammaisia lapsia, jotka eivät ymmärrä syömisen ja oksentaminen välistä eroa tai tunnista koskaan itseään nimeltä edes aikuisena. He sairastelevat myös jatkuvasti infektioita. Tulepa sen jälkeen syyllistämään se äiti, joka haluaa abortoida tällaisen lapsen jos vielä kehtaat.

      • “Vaikeasti vammainen syntymätön lapsi ei ole yhtä arvokas kuin terve”

        Kyllä on.

        Surullinen juttu jos lapsi syntyy vaikesti sairaana mutta se ei oikeuta aborttia.

        Mikäli sille linjalle lähdetään että ihmisiä aletaan tappaa sen perusteella että “kenen elämä ei ole elämisen arvoista” niin äkkiä ovat seuraavaksi, vammaisten lisäksi, sokeat, kuurot, kädettöminä tai jalattomina syntyvät jne seuraavaksi murhattavien listalla.¨

        “Tulepa sen jälkeen syyllistämään se äiti, joka haluaa abortoida tällaisen lapsen jos vielä kehtaat.”

        On eri asia varoittaa kuin syyllistää. En usko että suurin osa abortin (sitten mistä syystä tahansa) tekijöistä ymmärtää kuinka vakavasta asiasta on kyse.

        Jumala tulee aikanaan kostamaan niiden abortoitujen lasten puolesta, sekä yksilöllisellä, sekä myös kansallisella tasolla, mikäli kansa tämän menon hyväksyy ja sitä kannattaa.

        Murha on vakava asia.

        Numbers 35:19 The revenger of blood himself shall slay the murderer: when he meeteth him, he shall slay him.

        Romans 12:19 Dearly beloved, avenge not yourselves, but rather give place unto wrath: for it is written, Vengeance is mine; I will repay, saith the Lord.

        Sekä ihmiset yksilöinä, että kansoina kollektiivisesti, tuottavat itselleen ainoastaan vahinkoa kuvitellessaan olevansa viisaampia kuin Jumala ja rikkoessaan hänen käskyjään.

        Proverbs 16:25 There is a way that seemeth right unto a man, but the end thereof [are] the ways of death.

        Kansallisosialistinen Saksa teki virheen salliessaan sekä abortit ja eutanasian maassaan, ja lopputulos oli sen mukainen. Toivottavasti mahdollinen tuleva Pohjoinen Valtakunta ei tee toista samoja virheitä. Jumala pystyy rankaisemaan sekä yksilöä että kansaa, halutessaan usealla eri tavalla (esim käyttämällä muita kansoja, lähettämällä sairauksia). En suosittele tällä asialla leikkimistä.

        Proverbs 3:5-6 Trust in the LORD with all thine heart; and lean not unto thine own understanding. In all thy ways acknowledge him, and he shall direct thy paths.

        • Kuuleman kristitty, minä en missään kohtaa maininnut jalattoman lapsen abortoimisesta. Puhuin aivovammaisista lapsista. Sinulla ei selvästikään ole mitään käsitystä vaikeavammaisista lapsista, joten älä tule aborttikantoinesi tänne julistamaan asiaa, josta et oikeasti mitään ymmärrä.

          Terve lapsi on tietenkin arvokkaampi kuin vaikeasti vammainen lapsi. Olen itse nainen ja puollan ehdottomasti naisen oikeutta vammaisen lapsen abortointiin. Terveen lapsen abortointia vastustan.

          Jumalan rangaistuksesta hihhuloiminen ja kansallissosialistien eugeniikkakantojen muuttaminen ei onnistu millään määrällä uskonnollista paatosta.

          • Ne samat lapset joita ei tämän päivän hoitokeinoilla osata parantaa saatetaan osata huomispäivänä. Jumalan simissä sekä syntymätön sairas että tervelapsi, ovat samanarvoisia, joiden tappamisesta saa samanlaisen rangaistuksen.

            Kansallisosalistien hallitsemassa valtiossa myös todennäköisesti vaihtoehtoiset tieteet yleistyvät, ja niiden kautta näitä vaikeasti sairaitakin saatetaan pystyä parantamaan.

            Kukaan ihminen ei ole erehtymätön, se että menneistä kansallisosialistien tekemistä virheitä opitaan, tekee tämän päivän aatteesta vahvemman ja terveemmän.

          • Natsivaltiossa sinutkin voitaisiin jostain syystä likvidoida. Natsivaltiossa kuten kommunistisessakin totalitarismissa on armoton valtataistelu. Kukaan ihminen ei ole turvassa kansallissosialistisessa dystopiassa. Saksan natseillakin oli ns. Pitkien puukkojen yö.

            Avuttoman ihmiselämän tappaminen on murhaamista ja murha on rikos.

          • Älkää uskoko kaikkea mitä teekutsuliike kertoo kohuvideoillaan yliaikaisista aborteista. Enemmistö “aborteista” tehdään kemiallisesti kun “lapsi” on 8-soluasteella eli alkio, ottamalla katumuspilleri. Tämä on suurempi ongelma kuin laillinen vammaisen lapsen abortointi.

            Kondomia ehkäisykin lienee teidän logiikallanne abortti kun siittiö kuolee pääsemättä perille? Arvan myös että oman isänsä raiskaama tyttö ei saa mielestänne keskeyttää raskautta, koska kaikki elämä on teille arvokasta?

            Jos pidätte vaikeasti vammaisen sikiön aborttia murhana niin teillä ei ole mitään tekemistä kansallissosialismin ja järkevän eugeniikan kanssa.

            Tulen pitämään huolen, että tässä ketjussa esittämänne täysin absurdit ja naisten itsemääräämisoikeutta halveksivat puheet eivät saa jalansijaa Liikkeessä.

            Kaikki elämä ei ole yhtä arvokasta eikä viholliselle tule kääntää toista poskea.

  10. “Jumala tulee aikanaan kostamaan niiden abortoitujen lasten puolesta, sekä yksilöllisellä, sekä myös kansallisella tasolla, mikäli kansa tämän menon hyväksyy ja sitä kannattaa.”

    Jumala ei kosta eikä rankaise ainakaan Luterilaisen kirkon eikä Uuden Testamentin oppien mukaan. Tiukkapipoinen katolilaisuus on sitten ehkä hiukan eri juttu puhumattakaan peruspatavanhoillisista sekteistä jollaista sinä itse ilmeisesti edustat.

    Niin kristinusko kuin kansallissosialismi perustuvat rakkauteen eivätkä vihaan kateuteen kostoon ja tappamiseen. Vanha Testamentti on kaikkine väkivaltaisuuksineen huono ohjenuora nykymaailmaan vaikka täällä monet näyttäisivätkin sitä suosivan. Iloton synkkä ja kostoon sekä tappamiseen yllyttävä ihan niinkuin Koraani ja Tanakh johon Toorakin perustuu.

    Lue ensin PVLn poliittinen manifesti ja tutustu sen jälkeen Uuteen Testamenttiin niin ehkä huomaat mitä tarkoitan. Jeesus ei muistaakseni saarnannut Jumalan vihaa ja kostoa eikä yllyttänyt tappamaan toisia. Niin ei tee myöskään PVL.

    • “Jumala ei kosta eikä rankaise ainakaan Luterilaisen kirkon eikä Uuden Testamentin oppien mukaan.”

      Jumala on sama sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa. VT:n moraaliset ja sosiaaliset lait ovat edelleen voimassa.

      Jumala on säätänyt esivallan tekemään tuon miekalla koston ja rankaisun puolestaan. Tietenkään tämäpäivänä esivalta ei Suomessa tuota hommaansa tee koska murhaajat, aviorikosten tekijät ja sodomiitit saavat mellastaa aivan vapaasti.

      Rom 13 13:2 – 13:5

      Whosoever therefore resisteth the power, resisteth the ordinance of God: and they that resist shall receive to themselves damnation. For rulers are not a terror to good works, but to the evil. Wilt thou then not be afraid of the power? do that which is good, and thou shalt have praise of the same: For he is the minister of God to thee for good. But if thou do that which is evil, be afraid; for he beareth not the sword in vain: for he is the minister of God, a revenger to [execute] wrath upon him that doeth evil. Wherefore [ye] must needs be subject, not only for wrath, but also for conscience sake.

      Suuri Jumalan vihan päivä, ja kosto, on vasta tulossa, tämä on ihan Uudesta Testamentista:

      2 Thes 1:6 – 1:9

      Seeing [it is] a righteous thing with God to recompense tribulation to them that trouble you; And to you who are troubled rest with us, when the Lord Jesus shall be revealed from heaven with his mighty angels, In flaming fire taking vengeance on them that know not God, and that obey not the gospel of our Lord Jesus Christ: Who shall be punished with everlasting destruction from the presence of the Lord, and from the glory of his power;

      Rev 6:15 – 6:17

      And the kings of the earth, and the great men, and the rich men, and the chief captains, and the mighty men, and every bondman, and every free man, hid themselves in the dens and in the rocks of the mountains; And said to the mountains and rocks, Fall on us, and hide us from the face of him that sitteth on the throne, and from the wrath of the Lamb

      • “Tiukkapipoinen katolilaisuus on sitten ehkä hiukan eri juttu”

        Katolilaisuus on pitkälti kristillisyyden kaapun pukeutunut, pollittinen organisaatio, joka on minun silmissäni, maanpäällisiä rikkauksia kerätessään ja valtaa tavoitellessaan, sekä vääriä oppeja (esim pelastuminen omilla teiollaan) levittäessään samalla viivalla jihadistien ja sionistien kanssa.

        Ei pidä myöskään unohtaa Timoi Soinin entisen avustajan olevan katolilaisen äärijärjestön jäsen.

        “Ilta-Sanomat kertoo, että perussuomalaisten talouspoliittinen neuvonantaja Oskari Juurikkala kuuluu katoliseen äärijärjestöön Opus Deihin.”
        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-kommentoi-opus-dei-kohua/1947232

        Soini oli jopa ulkoministerinä seuraamassa vihkimisseremoniaa

        “Vihkimisseremoniaa Sant’Eugenion basilikassa Roomassa on seuraamassa myös aivan erityinen henkilö. Hän on Juurikkalan hyvä ystävä ja entinen esimies, Suomen nykyinen ulkoministeri Timo Soini.”
        https://yle.fi/uutiset/3-9371016

        On syytä pitää mielessä että katolilaiset ovat kansanmurhanneet historiansa aikana suuret määrät aitoja kristittyjä, sekä ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät ole heidän orjauskontoonsa haluneet ottaa osaa. Samalla on ryöstetty rikkauksia ympäri maailmaa ja viety Vatikaaniin, pois alkuperäisiltä omistajiltaan. Näihin opus deihin, jesuiittohin ja muihin vastaaviin outoihin katolilaisiin järjestöihin/salaseuroihin ja heidän yhteistyöhönsä sionistien kanssa sekä heidän suunnitelmiinsa, saisi kiinnittää enemmän huomiota.

        PVL voisi vaikka järjestää pikamiekkarin Vatikaanin suurlähetystön edustalla Tukholmassa ja vaatia pohjoismaista ryöstettyjä aarteita palautettavaksi. Ehkä Nordisk Ungdom tulisi järjestämään vastamiekkarin 😀

    • “Vanha Testamentti on kaikkine väkivaltaisuuksineen huono ohjenuora nykymaailmaan vaikka täällä monet näyttäisivätkin sitä suosivan. Iloton synkkä ja kostoon sekä tappamiseen yllyttävä ihan niinkuin Koraani ja Tanakh johon Toorakin perustuu.”

      Tuossa aiemmin vastasinkin jo tuohon alkuun eli VT:n moraaliset lait ovat edelleen voimassa, ja ovat samalta Jumalalta lähtöisin kuiin Uusi Testamenttikin. UT:ssa on esivallan vastuulla rangaista esim väkivaltarikoksista ja varkauksista, sillä tavalla kuin Raamatussa määrätty on, ja näin säilyttää maanpäällinen järjestys.

      Tanakh on Vanha Testamentti ja Toora on 5 ensimmäistä kirjaa. Talmud on juutalaisten pyhä kirja eivät he VT:in todellisuudessa usko.

      John 5:45 – 5:47

      Do not think that I will accuse you to the Father: there is [one] that accuseth you, [even] Moses, in whom ye trust. For had ye believed Moses, ye would have believed me: for he wrote of me. But if ye believe not his writings, how shall ye believe my words?

      Jos he aidosti uskoisivat VT:in niin uskoisivat myös Jeesukseen. Mutta he uskovat ennemmin “rabbiensa” tulkintoja kuin Jumalan sanaa.

    • “Lue ensin PVLn poliittinen manifesti ja tutustu sen jälkeen Uuteen Testamenttiin niin ehkä huomaat mitä tarkoitan.”

      Luettu on molemmat.

      Loppu osaan viestistäsi taisinkin jo aikaisemmin laajemmin vastata. Eli Raamattua tulee katsoa kokonaisuutena. Jeesus eli maanpäällä synnittömän elämän palvelijan muodossa vaikka oli Jumala ja Kuningas. Sitten hän kuoli ristillä kaikkien ihmisten puolesta, haudattiin ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.

      Philippians 2:5 – 2:8

      Let this mind be in you, which was also in Christ Jesus: Who, being in the form of God, thought it not robbery to be equal with God: But made himself of no reputation, and took upon him the form of a servant, and was made in the likeness of men: And being found in fashion as a man, he humbled himself, and became obedient unto death, even the death of the cross.

      Seuraavalle kerralla, maanpäälle tullesaan, tulee hän hallitsemaan Kuninkaana kansoja, rautaisella valtikalla.

      Revelation 19:13 – 19:16

      And he [was] clothed with a vesture dipped in blood: and his name is called The Word of God. And the armies [which were] in heaven followed him upon white horses, clothed in fine linen, white and clean. And out of his mouth goeth a sharp sword, that with it he should smite the nations: and he shall rule them with a rod of iron: and he treadeth the winepress of the fierceness and wrath of Almighty God. And he hath on [his] vesture and on his thigh a name written, KING OF KINGS, AND LORD OF LORDS.

    • “Tiukkapipoinen katolilaisuus on sitten ehkä hiukan eri juttu”

      Katolilaisuus on pitkälti kristillisyyden kaapun pukeutunut, pollittinen organisaatio, joka on minun silmissäni, maanpäällisiä rikkauksia kerätessään ja valtaa tavoitellessaan, sekä vääriä oppeja (esim pelastuminen omilla teiollaan) levittäessään samalla viivalla jihadistien ja sionistien kanssa.

      Ei pidä myöskään unohtaa Timoi Soinin entisen avustajan olevan katolilaisen äärijärjestön jäsen.

      “Ilta-Sanomat kertoo, että perussuomalaisten talouspoliittinen neuvonantaja Oskari Juurikkala kuuluu katoliseen äärijärjestöön Opus Deihin.”

      https ://www.mtv. fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-kommentoi-opus-dei-kohua/ 1947232

      Soini oli jopa ulkoministerinä seuraamassa vihkimisseremoniaa

      “Vihkimisseremoniaa Sant’Eugenion basilikassa Roomassa on seuraamassa myös aivan erityinen henkilö. Hän on Juurikkalan hyvä ystävä ja entinen esimies, Suomen nykyinen ulkoministeri Timo Soini.”

      https ://yle. fi/uutiset/3-9371016

      (HUOM linkkejä muutettu ettei luokitella)

      On syytä pitää mielessä että katolilaiset ovat kansanmurhanneet historiansa aikana suuret määrät aitoja kristittyjä, sekä ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät ole heidän orjauskontoonsa haluneet ottaa osaa. Samalla on ryöstetty rikkauksia ympäri maailmaa ja viety Vatikaaniin, pois alkuperäisiltä omistajiltaan. Näihin opus deihin, jesuiittohin ja muihin vastaaviin outoihin katolilaisiin järjestöihin/salaseuroihin ja heidän yhteistyöhönsä sionistien kanssa sekä heidän suunnitelmiinsa, saisi kiinnittää enemmän huomiota.

      PVL voisi vaikka järjestää pikamiekkarin Vatikaanin suurlähetystön edustalla Tukholmassa ja vaatia pohjoismaista ryöstettyjä aarteita palautettavaksi. Ehkä Nordisk Ungdom tulisi järjestämään vastamiekkarin 😀

      • Tuon määrän energiaa kun käyttäisit johonkin hyödylliseen niin saisit varmasti paljon aikaiseksi. Nyt aiheutat lähinnä huvitteisunuutta ja närkästystä patavanhoillisilla ideoillasi ja ilmaisuillasi. Elämme vuotta 2018 emmekä 1818 ja Suomi ei ole sen enempää mormoni- kuin helluntalaisvaltiokaan. Over and out.

  11. Mikä ihmeen uskovien lobbauspalsta tästä on tullut? Te järkevääkin eugeniikkaa vastustavat lässyn lää kristityt ette onneksi ole koskaan päättämässä Suomen asioista.

    Teistä ei ole koskaan taistelemaan oman rotunne selvitymisen puolesta! Rockwell, Mason ja Pierce olivat teistä oikeassa. Ei riitä rohkeutta tekemään vaikeita päätöksiä tai edes kykyä ajatella itsenäisesti.

    • Kiitos Zero Tolerance järkevistä kommenteistasi, niitä on aina ilo lukea.

      Olisi mieletöntä pitää kehitysvammaista ja tervettä lasta keskenään samanarvoisina. Sellaisten samanarvoiseksi väittäminen myös loukkaa tervettä lasta, sillä se alentaa terveen arvon vammaisen tasolle.

      • Hengellisesti he ovat samanarvoisia. Fyysisessä mielessä he tietenkin ovat perheilleen enemmänkin haitallisia kuin hyödyllisiä. Mutta se ei oikeuta tappamaan heitä, yhtään sen enempää, kuin muitakaan yhteisölleen haitallisia sairaita henkilöitä.

        Varsinkaan valtion ei tulisi tähän rohkaista.

      • “Olisi mieletöntä pitää kehitysvammaista ja tervettä lasta keskenään samanarvoisina. Sellaisten samanarvoiseksi väittäminen myös loukkaa tervettä lasta, sillä se alentaa terveen arvon vammaisen tasolle.”

        Olenko lukihäiriöisenä loukannut ei-lukihäiriöistä veljeäni ja siskoani, kun muakin on pidetty perheessä samanarvoisena. Lukihäiriö ei tee musta vammaista enkä ole sairas.

        Monilla aikuisilla on diagnosoitu lukivaikeus, jota ei ole ymmärretty lapsena, vaan laitettiin tyhmyyden tai laiskuuden piikkiin. Siitä huolimatta lukihäiriöisiä opiskelee lukioissa ja yliopistoissa. Itsekin opiskelin yo-pohjaisena ammattiin ja nyt olen ammattikorkeakoulussa. Toin peruskoulusta hyviä arvosanoja. Ainoastaan matematiikassa ja kemiassa olin se “huonompi” seiskoja (onhan tuo tosin vitostakin parempi) saadessa.

        Lukihäiriö ei ole estänyt mua oppimasta englantia ja venäjää. Ja niistä sainkin loistavat arvosanat. Itselleni ulkoluku on vaikeaa, joten jouduin ja joudun nytkin tekemään käytännön oppeja uusien asioiden oppimisessa. Käytän myös kuviakin apuna. Esimerkkinä anatomian opintoihin käytän kuvamateriaalia ja tämän avulla koitan nimetä kehonosia latinaksi. Kuitenkin mun täytyy suorittaa opinnot samoilla ehdoilla. Ainoastaan suulliset kokeet saan hitaan lukemisen ja kirjoittamisen takia.

        Mua on joskus kiusattu lukihäiriöstä, koska jotkut oletti sen olevan jopa kehitysvammaisuutta. Sitä se ei ole. Lukihäiriöinen voi olla älykäs ja kova tekemään töitä ei-lukihäiriöiseen verrattuna. Moni Asperger eli lievemmin autistinenkin saattaa olla keskivertoa älykkäämpi ja korkeasti kouluttautunut. Ja tiedänkin tällaisia autistisia kuten yhden 10-vuotiaan tytön, joka teki pienenäkin vaikeampia tehtäviä ja oli monia ikäisiään edellä. Eikä tämän tytön vanhemmille ole tullut kuuloonkaan, että häntä pidettäisiin eriarvoisena sisaruksiinsa, jotka eivät autistisia, verrattuna. Hän on yhtä rakas kuin “terveet” sisaruksensa, vaikka erityislapsen kanssa välillä on haasteensa.

        • Minusta tuo lukihäiriö ei estä ihmistä olla patriootti. Aatteellinen suunta jonka mukaan ihminen toimii elämässään – se on eniten merkitsevä ja jopa ratkaiseva asia ihmisen arvioinnissa.

  12. Kristinusko ei sovi kaikkien mielenterveydelle. Sen huomaa tännekin pesityneistä tuomioita julistavista muutamista “Jumalan hulluista”. Jos kansallissosialismi ei teille kelpaa, etsikää itsellenne jokin muu viiteryhmä.

  13. “Teistä ei ole koskaan taistelemaan oman rotunne selvitymisen puolesta!”

    jokainen Jeesukseen uskova suomalainen tulee elämään ikuisesti. Millenniumin aikaan kaikki kristityt jotka ovat ikinä eläneet tulevat takaisin maanpäälle.

    Mikäli haluaa taistella valkoisen rodun selvitymisen puolesta, paras keino on käännyttää mahdollisimman monta valkoista kristinuskoon. Silloinhan he elävät ikuisesti, eivätkä päädy tuliseen järveen ikuiseen kärsimykseen. 🙂

    “Ei riitä rohkeutta tekemään vaikeita päätöksiä tai edes kykyä ajatella itsenäisesti.”

    Rohkeus ei ole sama asia kuin typeryys. Ei ole järkevää toimia maailmankaikkeuden luojan tahtoa vastaan rikkomalla hänen käskyjään. itsellensä siinä ainoastaan vahinkoa tekee.

    Prtosetointi ja kitinä on turhaa. Elävä Jumala on kaikkivaltias ja hallitsee ikuisesti, vaikka ihmiset miten valittasivat. Sinulla ei ole mitään mitä Jumala tarvitsee. Sinä taas tarvitset Jumalaa, jos haluat elää ikuisesti, ja välttää paistumisen helvetissä.

    • Hyvä, että itseluottamusta riittää uskoa omaan kuolemattomuuteen ja helvetin tuomioiden julistamiseen erimielisille. Hieno ihminen olet selkeästi.

        • Sinullakin on mahdollisuus ottaa vastaan Jumalan ilmainen lahja eli ikuinen elämä. Ainoa mitä sinun on tarvitsee tehdä on laittaa uskosi sinun puolestasi ristillä kuolleeseen Jumalan Poikaan, Jeesukseen Kristukseen ja uskoa hänen kuolemaan, hautaamiseen ja ylösnousemukseensa.

          Eikö olisi mukava herätä aamulla ja tietää elävänsä ikuisesti?

          Tässä 20 min video jossa asia selitetään selvästi:

          Salvation as Easy as A,B,C,D

          https://www.youtube.com/watch?v=V8xZTVKx0Dc&t=

          • Nämä helvetissä paistumiset ovat kyllä juurikin sitä propagandaa sieltä pahimmasta päästä. Sielu elää ikuisesti eikä mitään helvetin tulia ole muualla kuin kiihkouskovaisten unissa. Kysy vaikka Buddhalta.

  14. Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus on Suomen ja koko maailman ihmisten ainoa toivo.

  15. Psyykkisten vajavaisuuksien eli suoraan sanoen mielisairauksien tapauksessa kannattaa ottaa huomioon muutama asia. Joidenkin näkemysten mukaan vakavat mielenterveysongelmat johtuvat 20% perimästä ja 80% ympäristöstä. Niin ollen on ratkaisevaa, millaisissa oloissa lapset kasvavat.

    Mielenterveyskuntoutujan urapolulla on paljon sellaisia, joita on hakattu viisitoista vuotta remmillä tai käytetty seksuaalisesti hyväksi. Kun sitten viimeistään aikuisena tällainen henkilö saa psykoosin tai masennuksen, hänet viedään psykiatriseen pakkohoitoon ja asetetaan elinikäiseen lääkitykseen. Lääketeollisuus pitää yllä näkemystä, jonka mukaan kaikki johtuu geeneistä ja skitsofreniakin on pelkkä aivosairaus. Valtavirran psykiatrit ovat jo 150 vuotta etsineet ongelmien syytä aivoista – siitä huolimatta meillä ei ole yksinkertaistakaan tieteellisestä, biologista diagnoosimenetelmää. On vain hajanaisia oletuksia geeneistä ja aivokemiasta, muttei kokonaista mielen teoriaa.

    Itsekin olen saanut hullun paperit jo 18-vuotiaana. Jälkeenpäin olen tajunnut, että kaikki johtuikin kotiarestin kaltaisista olosuhteista. Harrastukset ja kaverit oli käytännössä kielletty. Terveen miehen käyttäytymismallia ei ollut saatavilla. Vain koulussa sai käydä, missä sitten oli muita häiriintyneitä kakaroita. Ryhmät olivat sen kokoisisa, ettei miesten ja poikien välistä toimintaa ja juttelua päässyt syntymään. Kohtaamani miesopettajat olivat joko nössöjä tai raivopäitä.

  16. En ole vammainen enkä sairas, mutten ihan normaalin muottiin mahdu. Minulla on diagnosoitu autistisia piirteitä. Autismi on keskushermoston häiriö, joka vaikuttaa henkilön sosiaalisen vuorovaikutuksen taitoihin, sanalliseen sekä sanattomaan viestintään ja ihmisten ilmeiden, tunteiden ja eleiden tulkitsemiseen ja ymmärtämiseen. Myös erilaisia aistiyliherkkyyksiä liittyy autismin kirjoon.

    Olen rajatapaus, joten enemmän minulla on tuo diagnoosi heijastanut aistiyliherkyyksissä, silmiin katsomattomuudessa ja vuorovaikutustaidoissa. Halusin tehdä kaiken yksin, jotkut ruoat taisi myös ällöttää minua ja erityisesti muistan inhonneeni hiusten pesua ja kampaajalla käydessä suihkepulloja. Yhdistän oireeni enemmän Aspergerin oireyhtymään, joka on autismin lievin muoto, koittaessani olla mukana sosiaalisessa kanssakäymisessä, mutten ole suurisanainen nainen, vaan vähäsanainen, mutta asiapitoinen. Autistit on suurimmaksi osaksi kehitysvammaisia, mutta mahtuu sinne normaaliälyisiä. Eroja aspergerilla ja autistilla on puheen kehityksessä, oppimisessa ja sosiaalisissa taidoissa: siinä missä autisti eristäytyy, asperger saattaa olla sosiaalinen luonteeltaan muttei ymmärrä sosiaalisia taitoja ja sosiaalisten tilanteiden sääntöjä.

    Autistisuudesta huolimatta koen olevani sopiva kansallismieliseksi ja ajamaan kyseistä aatetta. Vaikka aivoni poikkeavat valtaväestöstä johtuen liiallisista synapseista, niin se ei tarkoita, että autistisuus olisi vähä-älyisyyttä. Joissain löytämissäni tutkimuksissa on myös havaittu autistien aivojen ylimiehisyys. Autistisiin ihmisiin mahtuu kehitysvammaisia, normaaliälyisiä ja jopa neroja. Tunnettuja autismin kirjon diagnoosin saaneita ovat esim. Juice Leskinen ja Miina Äkkijyrkkä. Todella hienoja ihmisiä, jotka ovat uskaltaneet olla epätrendikkäitä. Miinahan sanoi ilmastonmuutoksestakin, ettemme voi ottaa osaa tai arpaa siihen, kun taas autistinen Greta Thunberg on mielenhallinnalla aivopesty ilmastouskoon.

      • Villi veikkaukseni on FAS-oireyhtymä, joka on seurausta äidin raskaudenaikaisesta juomisesta. Ulkonäköpiirteet täsmää hyvin Gretan kohdalla kuten tohtori Edward Dutton sanoi.

    • Hyvä Naisautisti!

      Kansallismielinen autisti – HYVÄ! Globalistinen autisti – PAHA!

      Niin yksinkertaista se on. Siis elä elämäsi, ainutlaatuista ja ainutkertaista, pyri kothi onnea (jota löydät taistelussa Voiton puolesta), tule mukaan, nauti mukana olosta!

Comments are closed.